مایکروسافت در حال کار بر روی بلاکر جدید برای ویندوز ۱۰ موبایل

مایکروسافت در حال کار بر روی بلاکر جدید برای ویندوز ۱۰ موبایل

ویندوز ۱۰ موبایل ، جدیدترین نسخه از سیستم عامل تلفن همراه شرکت مایکروسافت می باشد. مایکروسافت با عرضه ویندوز ۱۰ موبایل قصد دارد ارتباط بین این سیستم عامل با ویندوز ۱۰ که برای رایانه های خانگی طراحی شده است را به گونه نزدیک تر و راحت تر کند.طبق گفته مایکروسافت گوشی های هوشمندی که دارای ویندوز فون ۸٫۱ هستند و حافظه داخلی آنها ۸ گیگابایت و یا بیشتر است میتوانند سیستم عامل خود را به روز رسانی کنند. این سیستم عامل در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۶ برای دستهای از تلفن های هوشمنده مجهز به سیستم عامل ویندوزفون ۸٫۱ منتشر شد.[ تصاویری که به تازگی به بیرون درز کرده است نشان می دهد که مایکروسافت در حال کار بر روی بلاکر جدید برای ویندوز ۱۰ موبایل که با عنوان ID و فیلتر شناخته شده . اما هیچ کلمه ای از زمان انتشار این ویژگی به بیرون درز نکرده است.

ویژگی با امکان مسدود کردن پیام های تبلیغاتی

وب سایت WindowsBlogItalia تصاویر به بیرون درز کرده از بخش ID و فیلتر را نتیجه ی یک پارچه شدن بیشتر ویندوز ۱۰ موبایل میداند.این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا به طور مستقیم از تلفن کاربر و یا برنامه های پیام  تمام  تماس ها و پیام ها را مسدود کنند.همچنین بخش ID و فیلتر اجازه می دهد تا کاربران جلوی تماس های تبلیغاتی را نیز بگیرند مثلا تماس هایی از انواع مختلف کسب و کار، مانند شرکت های املاک و مستغلات، تاکسی، و دیگران را بگیرند.

علاوه بر این با یک رابط کاربری جدید کاربران می توانید حساب مایکروسافت خود را اضافه کرده تا همگام سازی شماره ها و گزینه های بلاک شده در سراسر دستگاه انجام شود.

در حالی که هیچ تاریخی برای عرضه ID و فیلتر وجود ندارد اما این امکان وجود دارد که مایکروسافت قبل از انتشار این ویژگی برای عموم و دسترسی آزاد برای همگان این بخش را در اختیار اعضای نزدیک خود برای تست قرار دهد.

نوشته مایکروسافت در حال کار بر روی بلاکر جدید برای ویندوز ۱۰ موبایل اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses