اندروید تی وی چیست؟

کنفرانس I/O 2014 گوگل شاهد رونمایی از اندروید تی وی ( Android TV ) بود . این یک سرویس جدید است که وعده داده است که جستجو خدمات مورد تقاضا را به اندازه ای آسان کند که قدرت گوگل به نوک انگشتان شما منتقل شود .

همانگونه که از اسم آن پیداست , اندروید تی وی ( Android TV ) همان نرم افزار اندروید است . یکی از فواید بسیار مهم اندروید تی وی این است که تمامی برنامه ها و اپلیکیشن هایی که توسط برنامه نویسان برای موبایل هوشمند و تبلت شما نوشته شده اند به خوبی و با همان کیفیت بر روی تلویزیون شما کار می کنند .

این دستگاه یک ابزار را اجرا کرده که با استفاده از آن  محتویات مبتنی بر کلمات کلیدی مانند ” فیلم های کوین اسپیسی ” و یا جستجو هایی که نتایج آن ها محدود تر هستند مانند ” فیلم برنده جشنواره ساندنس ۲۰۰۹ ”  را به شما ارائه می دهد . شما می توانید این جستجو را با تایپ کردن و یا با استفاده از جستجو صوتی انجام دهید .


اندروید تی وی درست همانند برنامه های تلویزیونی و فیلم ها , به شما امکان می دهد به خوبی و با کیفیت پلی استیشن و Amazon Fire TV بازی کنید . اندروید تی وی ( Android TV ) برای ارائه محتویات بر Google Play Store متکی ست اما جستجو را از بین تمامی ارائه دهندگان خدمات آنلاین انجام می دهد .
این سیستم گوگل به سادگی می‌تواند پاسخگوی نیاز کسانی باشد که تنها به یک ست‌تاپ باکس ارزان قیمت نیاز دارند، یا کسانی که یک کنسول بازی را ترجیح داده و حتی شاید بتوان انتظار داشت پلتفرم جدید گوگل پاسخگوی نیاز اشخاصی که به دنبال یک DVR هستند، نیز باشد. در اکوسیستم جدید، اپلیکیشن‌ها به سادگی هرچه تمام‌تر در هماهنگی کامل با هرآنچه در گوشی هوشمند و تبلت‌های خود دیده‌ایم عمل کرده و وابستگی به دستگاه خاصی نخواهند داشت.

Android TV به همراه دسترسی کامل و نامحدود به مرکز Google Play ارائه می‌شود که در نتیجه‌ی آن می‌توانید به گوش کردن مجموعه موسیقی‌های خود پرداخته یا حتی محتوایی که بر روی تبلت یا گوشی هوشمند خود سفارش داده‌اید را مستقیما بر روی Android TV به نظاره بنشینید؛ به این منظور کافیست با استفاده از گوگل اکانت یکسانی وارد حساب خود شوید. بدون نیاز به هیچ اقدام اضافی، بصورت پیش‌فرض مجموعه‌ای از هزاران فیلم، نمایش تلویزیونی و تِرَک‌های موسیقی در دسترس کاربر قرار می‌گیرد که نتیجه‌ی سال‌ها فعالیت گوگل پلی و قراردادهای مختلف گوگل با تامین‌کنندگان محتواست.

در نتیجه‌ی توسعه‌ی Android TV گوگل قراردادهایی را به منظور همکاری با رسانه‌های شناخته شده، منعقد کرد تا هیچ‌گونه کمبود محتوایی در این دستگاه‌ها حس نشود. Android TV به سرویس‌های مطرح و محبوب استریم محتوا نظیر Hulu ،Netflix و Spotify و بسیاری دیگر دسترسی دارد. به این موارد فروشگاه اختصاصی Android TV را نیز که قرار است همراه با انتشار نسخه‌ی نهایی Android L از راه برسد اضافه کنید. این فروشگاه نیز به نوبه‌ی خود شامل اپلیکیشن‌ها، سرویس‌های استریم محتوا و بازی‌هایی خواهد بود که بطور اخص برای سرویس تلیویزیون گوگل بهینه شده‌اند.

اکثر مردم احتمالا از این دستگاه برای مشاهده ویدیو های نتفیکس و یوتیوب ( Netflix یا YouTube ) استفاده می کنند , اما اندروید توانایی بازی و کار با تعدادی از کنترل کننده ها را دارد . همانند کروم کست ( Chromecast ) اندروید تی وی قابلیت جریان فیلم ها و ویدیو ها را برای شما مضاعف خواهد کرد . به این معنا که شما می توانید محتویات را بر روی موبایل یا مرورگر خود بیابید و با یک تلنگر آن را به اندروید تی وی ( Android TV ) خود منتقل کنید .

 

نوشته اندروید تی وی چیست؟ اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses