ایسوس زِن فون ۳ را همراه با مدل های Deluxe و Ultra معرفی کرد

ایسوس زِن فون ۳ را همراه با مدل های Deluxe و Ultra معرفی کرد

شرکت «ایسوس» (Asus) که تمایل دارد محصولات خود را در نمایشگاه «کامپیوتکس ۲۰۱۶» (Computex 2016) معرفی کند، اعلام کرده احتمالا Zenfone 3 که قرار بود به همراه محصولات دیگر این شرکت در این نمایشگاه معرفی شود، کمی دیرتر از انتظار و پس از نمایشگاه رونمایی میشود. به گفته «جری شن» (Jerry Shen) مدیرعامل شرکت ایسوس، نسل جدید گوشیهای هوشمند این شرکت تیرماه معرفی می شود اما بلاخره ایسوس زِن فون ۳ را همراه با مدل های Deluxe و Ultra معرفی کرد.

برهمین اساس ۳ ZenFone دارای یک طراحی بسیار قوی و قیمت پایین است؛ همچنین زنفون ۳ لوکس ، می رود تا عملکردی عالی و کیفیت ساخت بالایی را به ارمغان بیاورد؛ و زنفون ۳ آلترا بر یک صفحه نمایش فوق العاده و بزرگ متمرکز شده است. هر سه مدل به مراتب بهتر از زنفون ۲ پلاستیکی ساخته شده اند.

میان رده ، لوکس ، بزرگ

برهمین اساس ZenFone 3 دارای یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ال سی دی، پردازنده اسنپ دراگون ۶۲۵، دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی با کیفیت ۸ مگاپیکسل، یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت، یک سنسور اثر انگشت، USB-C 2.0، همراه ۴GB رم و ۶۴GB حافظه ذخیره سازی اطلاعات را داراست. این گوشی از دو پانل شیشه ای در جلو ساخته شده است و با یک قاب فلزی خوش تراش را دارد؛ این اسمارت فون در رنگ های طلا، آبی، سیاه و سفید در دسترس است.

اما خاص ترین مدل این سری ZenFone 3 Deluxe که ساختار یکپارچه ی آلومینیومی دارد باخطوط آنتن “نامرئی” همراه هستند، که ایسوس ادعا می کند برای اولین بار در جهان است. همچنین همراه یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی ۱۰۸۰p OLED با کیفیت است و در داخل این گوشی یک پردازنده سری Snapdragon 820 به کار رفته، یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی، USB-C 3.0، و ۶GB رم؛ مشخصات دیگر تا حد زیادی همان مشخصات ZenFone 3 است.در رنگ های خاکستری، نقره ای و طلایی در دسترس است.

حالا نوبت ZenFone 3 Ultra  است ساخت و سازی شبیه به مدل لوکس دارد اما همراه یک صفحه نمایش بزرگ ۶٫۸ اینچی ۱۰۸۰p ال سی دی است. در داخل قلب تپنده این دستگاه یک پردازنده Snapdragon 652 است و ۴GB رم، همان دوربین ۲۳ مگاپیکسلی که در مدل لوکس نیز به کار رفته ، USB-C 3.0 با پشتیبانی از پورت نمایش، ایسوس یک پردازنده نیز برای ویدئو های ۴K TV  نیز در نظر گرفته و یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپری قدرتمند. ZenFone 3 Ultra در رنگ های خاکستری، نقره ای و صورتی در دسترس است.

قیمت ZenFone 3 از $ ۲۴۹ شروع می شود ، سری Ultra قیمت $ ۵۷۹ را داراست و مدل لوکس ۴۹۹ $ قیمت خواهد داشت . اما ایسوس هنوز اطلاعات تاریخ انتشار را ارائه نداده است.

نوشته ایسوس زِن فون ۳ را همراه با مدل های Deluxe و Ultra معرفی کرد اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses