ترتیب نمایش پست های اینستاگرام تغییر می کند!

آیا جدیدا به برچسب تاریخ پست های اینستاگرام که برای شما نمایش داده می شوند دقت کرده اید. شاید بهتر باشد که دقت کنید.

مارس گذشته  اینستاگرام اعلام کرد که قصد دارد شیوه نمایش پست ها برای کاربران را تغییر دهد. تا قبل از این پست ها به ترتیب زمانی برای کاربر نمایش داده می شدند، فارغ از اهمیت پست برای کاربر، پست های جدید تر اکانت هایی که کاربر دنبال می کند، بالاتر نمایش و برای مشاهده پست هایی که به ترتیب قدیمی می شوند نیاز به اسکرول کردن بود.

حالا در شیوه نمایش جدید، اینستاگرام با استفاده از یک الگوریتم ترتیب نمایش را تغییر خواهد داد. البته این امر واکنش کاربران را در پی داشت، که به راهکارهای عجیبی متوسل شدند، تا این فرایند را دور بزنند. این الگوریتم مبتنی بر ارتباط کاربران و تعداد لایک ها، تعیین می کند که پست چقدر بالا در صفحه قرار خواهد گرفت. یکی از دلایل مخالفت کاربران این بود که این امر با روش معمول و جا افتاده، اسکرول کردن در اینستاگرام در تضاد خواهد بود.

اما اینستاگرام در دفاع از تصمیمش اعلام کرد که مشاهدات نشان می دهد که کاربران به طور متوسط ۷۰ درصد از محتوا را از دست می دهند، زیرا با گسترش روزافزون اینستاگرام و افزایش عکس ها و ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده، همگام شدن با آن دشوار شده است. بر طبق اعلام اینستاگرام در طی چند ماه گذشته این روش و الگوریتم در بخش از جامعه گسترده این شبکه اجتماعی پیاده سازی شد، آمارها نشان می دهد که کاربران بیشتر عکس ها را لایک کرده، کامنت گذاشته و به طور کل فعالتر هستند. به علاوه با این الگوریتم احتمال این که شما پست هایی را که برایتان اهمیت بیشتری دارند را از دست بدهید، به طرز چشمگیری کاهش یافته است.

بر طبق اعلام کمپانی در طی ماه آینده این ویژگی برای تمام کاربران پیاده خواهد شد.

راه مشخصی برای آگاهی یافتن از پیاده شدن این الگوریتم وجود ندارد، تنها راه موجود توجه به برچسب تاربخ و زمان پست ها، و این که آیا به ترتیب هستند و یا خیر؟

نوشته ترتیب نمایش پست های اینستاگرام تغییر می کند! اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses