ورود Getty Images به دنیای واقعیت مجازی VR

شاید مطلع نباشید، اما Getty Images ، منبع اصلی بسیاری از عکس هایی است که شما در دنیای وب و در سایت های مختلف ، از آژانس هایی خبری تا شبکه های اجتماعی، مشاهده می کنید، می باشد. حالا این سرویس دهنده تصاویر دنیای وب نیز با داغ شدن بازار محصولات و خدمات واقعیت مجازی VR ، توجه اش را متوجه این بخش کرده است.

در همین راستا Getty بخش اختصاصی واقعیت مجازی با نام Getty Images Virtual Reality Group را راه اندازی کرده است. در همین ابتدا نیز کمپانی محتوایی شامل ۱۲۰۰۰ عکس ۳۶۰ درجه را در دسترس کاربران خود قرار داده است. اما این پایان کار Getty نیست، با توجه به اینکه مدت زمان زیادی تا المپیک ۲۰۱۶ ریو باقی نمانده، Getty تصمیم دارد تا تمامی عکاسان را علاوه بر دوربین ها معمولی مجهز به دوربین هایی با قابلیت عکسبرداری ۳۶۰ درجه نیز بکند.

شاید آمار فروش Rift و Vive عمدتا نامشخص باشند، اما اخیرا سامسونگ اعلام کرده است که بیش از یک میلیون هدست Gear VR را برای گوشی های هوشمند  Galaxy به فروش رسانده، گوگل نیز از آغاز سال ۲۰۱۶ میلادی ۵ میلیون Cardboard را برای خریداران این محصول ارسال کرده است. این ارقام نشان از اقبال عمومی به واقعیت مجازی VR دارد.

البته برای Getty کسب درآمد از تصاویر ۳۶۰ درجه جای سوال دارد، زیرا اکثرا وب سایت های تجاری و مطالب خبری محتوای این سایت را تشکیل می دهند. با این وجود به نظر می رسد Getty Images با داشتن یک توافق با گوگل برای تامین تصاویر با رزولشن بالا برای Google Expeditions و شراکت با Oculus Rift در اپی به نام ۳۶۰ View By Getty Images، برنامه های تجاری نیز برای بخش VR دارد.

بهترین روش مارکتینگ و بازاریابی برای Getty، ایجاد حس حضور واقعی، بیننده در محیط رویداد است. حضور در رویداد های ورزشی، فرش قرمز های دنیای سینما، و یا کنفرانس های علمی با حضور شخصیت های برجسته، که در حالت عادی برای خیلی از افراد ناممکن است. بنا به گفته مسئولان Getty، ایجاد امکان تجربه کردن این موقعیت ها و دسترسی به این اطلاعات از اهداف کمپانی برای بخش واقعیت مجازی VR است.

نوشته ورود Getty Images به دنیای واقعیت مجازی VR اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses