پلی استیشن ۴ Neo با کیفیت تصویر ۴K

کمپانی سونی، شایعات را در مورد عرضه نسخه قوی تری از کنسول جدید خود یعنی پلی استیشن ۴ (PS4) را، با نام “Neo” تایید کرد. با این حال بر طبق اعلام شرکت سونی ، ما پلی استیشن ۴ Neo را در رویداد E3 امسال نخواهیم دید.

بر طبق گفته های مقامات سونی، این کنسول، گرافیکی ارتقا یافته و پردازنده ای سریعتر خواهد داشت. همچنین از نمایش تصاویر با کیفیت فوق العاده بالا ۴K نیز پشتیبانی خواهد کرد.

بر طبق اظهارات این مقامات، کنسول جدید قرار نیست به عنوان جایگزین کنسول فعلی عرضه شود، و فروش کنسول  پلی استیشن ۴ PS4 استاندارد همراه با Neo ادامه داشته و بازی هایی که عرضه خواهند شد، در کنسول استاندارد نیز قابل اجرا خواهند بود.

این اعلام رسمی و تایید شایعات در حالی که تنها یک هفته به رویداد E3، که به طور سنتی عرصه رونمایی از محصولات جدید و تایید و اعلام چنین خبرهایی، در صنعت بازی و سرگرمی های دیجیتال است، کمی غیر منتظره بود. با این وجود مسئولان سونی اظهار کرده اند که تا رویداد E3 هیچ گونه خبری در مورد پلی استیشن ۴ PS4 Neo منتشر نخواهد شد.

هیچ گزارش رسمی نیز در مورد قیمت و تاریخ عرضه این محصول به بازار منتشر نشده و تنها نکته ای که می توان حدس زد درست باشد، این است که قیمت پلی استیشن ۴ PS4 Neo با توجه به ارتقا سخت افزاری، از قیمت کنسول استاندارد که  در حال حاضر به قیمت ۲۷۰ پوند به فروش می رسد، بیشتر خواهد بود.

با توجه به رقابتی که بین سونی و مایکروسافت در عرضه کنسول های بازی وجود دارد، گمانه زنی می شود که مایکروسافت نیز به دنبال تولید سخت افزار به روز شده ای برای کنسول خود Xbox One با نام Scorpio است. شاید مایکروسافت در رویداد E3 از این محصول خود رونمایی کند.

شما کدام یک را کنسول بازی بهتر می دانید؟

 

نوشته پلی استیشن ۴ Neo با کیفیت تصویر ۴K اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses