نسخه افسانه ای یاهو مسنجر Yahoo Messenger ، خداحافظ

کمتر نرم افزاری است که مثل یاهو مسنجر Yahoo Messenger توانسته باشد در دنیای وبی که هر روز مرزهایش تغییر می کند، دوام آورده باشد. پس از ۱۸ سال تبادل پیام ، Emoji بین کاربران وب، یاهو اعلام کرد که قرار است ۵ آگوست امسال این پیام رسان افسانه ای را برای همیشه بازنشسته کند.

یاهو مسنجر Yahoo Messenger که در سال ۱۹۹۸ با اسم متناسب با آن روزهای دنیای فناوری به نام  Yahoo Pager آغاز به کار کرد، پس از آن که سال گذشته یاهو یک ورژن جدید را معرفی کرد، قرار است در افق فناوری محو شود.

نسخه ی جدید یاهو مسنجر Yahoo Messenger معرفی شده بر خلاف اکثر پیام رسان های رایج مثل تلگرام و WhatsApp ، بیشتر بر روی سرعت و کیفیت نمایش تصاویر در مکالمات تاکید دارد.

جالب توجه است که همین سال ها نیز آمارها نشان می دهد که این پیام رسان قدیمی در بیین کاربران منطقه آسیا و اقیانوسیه محبوبیت داشته است. همچنین به طرز عجیبی یاهو مسنجر Yahoo Messenger بین دلالان نفتی که از نرم افزار برای پیشنهاد قیمت و شایعه پراکنی راجع به آن استفاده می کدرند، رایج بوده است.

یاهو اعلام کرده که هر چند امروز ما بین عملکرد پیام رسان جدید و قدیمی ارتباط ایجاد می کنیم، تمامی کاربران قدیمی را تشویق می کنیم تا روند گذار به پیام رسان جدید را طی کنند، زیرا از تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۶ ، دیگر از پلتفرم قدیمی پشتیبانی صورت نمی گیرد.

از تاریخ ۵ آگوست، هر فردی که بخواهد از پیام رسان قدیمی استفاده کند، نمی تواند وارد حساب کاربری خود شده و پیام ارسال کند، همچنین این قطع ارسال پیام ها برای تمامی نرم افزارهایی که بر پایه ی API یاهو اطلاعات را تبادل می کنند، رخ خواهد داد.

شاید خیلی از کاربران مدت هاست که دیگر از یاهو مسنجر Yahoo Messenger استفاده نکنند، اما بازنشسته شدن این قالب خاطره انگیز را شاید باید پایان یک عصر دانست.

نوشته نسخه افسانه ای یاهو مسنجر Yahoo Messenger ، خداحافظ اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses