فیسبوک کاربران را مجبور به دانلود اپ Moments می کند

پس از این که فیسبو ک با حذف امکان چت در اپ اندروید و iOS ، کاربران را مجبور کرد تا اپ پیام رسان Messenger را برای گفت و گو با سایر کاربران نصب کنند، حالا کاربران مجبورند یک اپ دیگر را نیز نصب کنند. در حال حاضر، فیسبوک پیام های هشداری را برای کاربران ارسال می کند مبنی بر این که اگر تا ۱۷ ژولای اپ Moments را نصب نکنند، تمام تصاویر  همگام شده شان از دست خواهند رفت. فیسبوک در سال ۲۰۱۲ این امکان را به کاربران داده بود که تصاویر بر روی گوشی های همراهشان را با یک آلبوم خصوصی بر روی اپ اصلی همگام سازی کنند. سه سال بعد، فیسبوک اپ مستقل Moments را برای اندروید و iOS معرفی کرد تا میزبان این تصاویر باشد. اما همان طور که مشخص است مدت زمان زیادی را برای گذار و حذف فاز قبلی و اجبار کاربران برای استفاده از اپ جدید در نظر گرفته بود.

بر طبق گزارش ها، کاربران اطلاعات بیشتر را می توانند در همان بخش آلبوم خصوصی مشاهده کنند، حتی اگر پیام الکترونیک و نوتیفیکیشنی دریافت نکرده باشند.

اگر شما اتفاقی قابلیت همگام سازی را فعال کرده بودید، یا دیگر تمایلیی به استفاده از این قابلیت ندارید،تنها لازم است که عملی انجام نداد تا مهلت تعیین شده به پایان برسد و فیسبوک خود نسبت به حذف اطلاعات شما اقدام کند.

البته سوالی که شاید ذهن خیلی ها را به خود مشغول کرده باشد، میزان مصرف شارژ باتری این اپ ها است. همانطور که در مطالب گذشته در سایت به مصرف بیش از حد شارژ گوشی توسط اپ فیسبوک پرداخته بودیم، که بازتاب دهنده نتایج بررسی ها در این زمینه بود، این سوال پیش می آید که آیا این اقدام فیس بوک در مورد ارائه اپ های جدید و اجبار کاربران به استفاده از آنها با خذف امکانات از اپ اصلی، می خواهد نواقصی را که کارشناسان هدف قرار داده بودند برطرف کرده و بار اضافی اپ اصلی را کاهش دهد، یا این که این اپ های جانبی نیز مانند اپ اصلی قرار است شارژ باتری و فضای RAM را بی جهت اشغال و مصرف کنند؟

نوشته فیسبوک کاربران را مجبور به دانلود اپ Moments می کند اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses