اطلاعات بازی Titanfall 2 پیش از E3

اطلاعات بازی Titanfall 2 پیش از E3

تیتانفال ( Titanfall ) یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط الکترونیک آرتس و در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. « تیتانفال » در پلتفرم های مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس ۳۶۰ و ایکس باکس وان منتشر شده است. در جریان یک آزمایش زنده برای رویداد مطبوعاتی هنرهای E3، به طور اتفاقی در ، نمایش گر EA قطعاتی ویدیویی از بازی Titanfall ۲ پخش شد و جزئیات زیادی هم از این بازی منتشر شد و اطلاعات بازی Titanfall 2 پیش از E3 این فیلم توسط انجمن محبوب بازی های ویدئویی NeoGAF به انتشار گذاشته شد . در این ارائه رسمی، بسیاری از ویژگی های جدید بازی Titanfall ۲ منتشر شد که می توان آنها را برشمرد : شش تیتان جدید، هر یک با مهارت های رزمی منحصر به فرد خود، افزایش قابلیت های رهبری؛ سفارشی سازی بیشتر شخصیت بازی ؛ و راه های بیشتر برای پیش بردن بازی از طریق حالت های چند نفره بازی.

مبارزات تک نفره

مبارزات تک بازیکنه “ ایجاد شده تا به طور عمیق تر به جهان بازی Titanfall فرو بروید.” در نمایشگر گفته شد “ پیوند بی نظیر و منحصر به فرد بین خلبان و تیتان ایجاد شده “. در جریان اجرا زنده ویدیو پس از اولین تریلر گیم پلی بازی ۲ Titanfall، که به نظر می رسد تمرکز خاصی بر روی مبارزات انتخاباتی تک بازیکنه نشان داد. در تریلر، به نظر می رسد یک رهبر جناح با تیتان در مورد مرگ خلبان صحبت می کند. با مشاهده تریلر ها می توان در یافت که بازی از کیفیت بالایی بر خوردار است و همچنین صحنه های اکشن زیادی به چشم میخورد در کل این اتفاق باعث شد تا گیمر ها بیشتر از هر وقت دیگر منتظر معرفی رسمی این بازی هستند.

در حالی که تریلر و جریانات این اتفاق در یوتیوب وجود دارد ، ما فایل های gif از این بازی را در زیر آورده ایم. همچنین در این ویدیو ها استودیو Respawn اظهار داشت که تست فنی چند نفره قبل از راه اندازی این بازی برگزار خواهد شد. بازیکنان علاقه مند باید در سایت Titanfall.com ثبت نام کنند.

و در آخر هم تریلر با ۲۰۱۶ اکتبر ۲۸ که تاریخ انتشار است به پایان رسید.

نوشته اطلاعات بازی Titanfall 2 پیش از E3 اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses