معرفی لانچرهای برتر اندروید (قسمت اول)

لانچر ها از جمله نرم افزار های شخصی سازی اندروید هستند که با نصب می توانید امکانات بیشتر و توانایی شخصی سازی سیستم عامل خود را داشته باشید. لانچر ها را به سادگی می توانید از گوگل پلی دانلود و نصب کنید. در مقاله حاضر ابتدا طریقه انتخاب لانچر ها به عنوان رابط پیش فرض را بیان می کنم و سپس به معرفی لانچرهای برتر اندروید (قسمت اول) می پردازم.

برای قرار دادن لانچر مرد نظر به عنوان رابط کاربر پیش فرض پس از نصب با زدن گزینه خانه بصورت پیش فرض این سوال از شما پرسیده می شود که کدام برنامه به عنوان پیش فرض قرار بگیرد. برخی از لانچر ها نیز در تنطیمات خود این امکان را دارند.

معرفی ۳ لانچر برتر اندروید:

۱٫Buzz Launcher:

این لانچر ظاهر زیبایی دارد و امکان ایجاد صفحات نا محدود بر روی هوم اسکرین را به شما می دهد. و در هر صفحه برنامه های کاربردی مورد نظر خود را قرار دهید.و قادر هستید که طرح اختصاصی خود را به اشتراک بگذارید و هم چنین از طرح های دیگری که به اشتراک گذاشته شده نیز استفاده کنید. این برنامه دارای یک ویجت به نام Buzz Custom Widget است که که این امکان را به کاربر می دهد که ویجت هایی مثل باتری و تاریخ و … را در هوم اسکرین خود داشته باشید. همچنین این لانچر با شبکه های اجتماعی ارتباط خوبی دارد. و امکان تغییر و ایجاد آیکون ها را دارد. قابلیت پیش نمایش تنظیماتی که در حال انجام است. ایجاد پوشه برای دسته بندی کردن برنامه ها و…

۲٫Next Launcher 3D:

یک رابط پویا و سه بعدی!

صفحه خانه و اپلیکیشن ها سه بعدی هستند که قابلیت تنظیم افکت های انتقالی وجود دارد. این لانچر دارای پوسته های سه بعدی است و می توان چند پوسته را با یکدیگر ترکیب کرد. هوم اسکرین سه بعدی با انیمیشن های بسیار جالب و وجود ویجت های آب  هوا و موسیقی و تم های مختلف نیز از دیگر ویژگی های این لانچر است. همچنین می توانید تعداد نامحدودی از برنامه ها را در هوم اسکرین خوذ داشته باشید. ذکر این نکته که قیمت این لانچر کمی بالاست می تواند نظر بسیاری از کاربران را در انتخاب آن عوض کند.

۳٫Go Launcher Ex:

این لانچر در بین کاربران اندروید محبوبیت نسبتا زیادی دارد و مانند Next Launcher 3D حاوی پوسته هایی است که افکت های انتقالی جذابی را در اختیار کاربر قرار می دهد اما بر خلاف آن سبک نیست ! در این لانچر نیز می توانید بع تعداد نامحدود صفحه در هوم اسکرین خود داشته باشید.  این لانچر تا کنون بیش از یک میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و این نکته نشان دهنده محبوبیت آن است.از ویژگی های دیگر این لانچر قابلیت سفارشی کردن بخش های مختلف آن است.

نوشته معرفی لانچرهای برتر اندروید (قسمت اول) اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses