ایندکس مطالب با سرعتی باور نکردنی

ایندکس مطالب با سرعتی بالا و باور نکردنی با کمک گوگل وبمستر

عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام کاربران عزیز لرن فایلز! امروز با یک آموزش بسیار کاربردی همراه شما هستیم حتما بارها شده که به ایندکس مطالب خود در موتور جستجو گوگل فکر کرده اید و دوست داشته اید در رقابت با سایت هایی که هم موضوع شما هستند همیشه برترین سایت باشید و مطالب شما زودتر از مطالب بقیه در جستجوگر ها دیده شوند این کار یک رویا نیست و گوگل برای شما امکانی دستی قرار داده که میتوانید این کار را در چند دقیقه انجام بدهید فقط کافیست در گوگل وبمستر با ادرس : https://www.google.com/intl/fa/webmasters عضو شوید و وارد پنل خود شوید و سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید حال از ستون پنل کاربری خود Crawl را انتخاب کنید و از منو باز شده بر روی Fetch as google کلیک کنید در صفحه باز شده در واقع باید ادرس مطلب خود را بدون نام دامنه وارد کنید و بعد بر روی Fetch کلیک کنید.

بعد از کلیک با یک صفحه همچون صفحه زیر رو به رو خواهید شد:

که در گزینه اول فقط ادرس مطلب ایندکس خواهد شد و تمام لینک های درون مطلب بررسی نخواهند شد اما در گزینه دوم علاوه بر ادرس پست تمامی لینک ها نیز ایندکس میشوند و میتوانید یک سری امور را خود انتخاب کنید و پس از کلیک بر روی دکمه آبی GO میبینید که مطلب شما در گوگل ایندکس شده و میتوانید از این سرعت ایندکس مطالب نهایت استفاده و لذت را ببرید.

امیدوارم این مقاله نیز برای شما کاربردی بوده باشد و در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل و یا سوال میتوانید در نظرات پست اعلام و یا پرسش کنید تا در زمان کم به شما پاسخ داده شود.

توجه داشته باشید که به هیچ وجه دسترسی پنل گوگل وبمستر خود را برای هرگونه کاری به افراد ندهید چون با استفاده از این سایت میتوانند در گوگل رتبه شما را هرگونه به صورت بد یا خوب جلوه بدهند.

موفق باشید

نوشته ایندکس مطالب با سرعتی باور نکردنی اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses