الگوریتم جدید رفتار ربات ها

الگوریتم جدید رفتار ربات ها : 

عکس بالا سگ مجازی در برنامه نویسی رانشان می دهد. محققان در دانشگاه ایالتی واشگنتن با استفاده از ایده ها از آموزش حیوانات برای کمک به کاربران غیر متخصص نحوه انجام وظایف مورد نیاز برای ربات را انجام می دهند. این محققان کار خود را به تازگی در عامل های خود مختار و عامل های چند گانه که در کنفرانس بین الملی معرفی شده اند.

به عنوان مثال ربات ها در جامعه فراگیر تر می شوند، انسان می خواهد از آنها برای انجام کارهای مانند تمیز کردن خانه و پخت و پز استفاده کند. اما برای به کار گرفتن و شروع بر روی یک کار توسط یک ربات،برای افرادی که برنامه نویسی کامپیوتر را بلد نیستند و باید دستورالمعل آن را یاد بگیرند کار ساده ای نیست.

Matthew Taylor میگوید : “ما میخواهیم تمام افراد توانایی برنامه نویسی را پیدا کنند اما این احتمالا اتفاق نخواهد افتاد” او استاد برجسته در مدرسه WSU مهندسی برق و کامپیوتر است،نیز می گوید “پس بنابراین ما نیاز به ارائه یک روش برای همه به صورت آموزش ربات بدون برنامه نویسی داریم”.

باز خورد کاربر باعث عملکرد ربات ها می شود

Bei Peng ، دانشجوی دکترا در علوم کامپیوتر، و همکارانش در دانشگاه براون و دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی ، یک برنامه کامپیوتری طراحی  کرده اند که به انسان ها اجازه می دهد تا یک ربات مجازی که مثل یک پوچ کامپیوتری به نظر می رسد را آموزش بدهد. و برنامه نویسان غیر کامپیوتری با آن کار می کنند و این گونه ربات ها در ربات هوشمند WSU در آموزشگاه آموزش داده می شود.

برای این مطالعه ، محققان می گویند سرعتی که در آن سگ مجازی از خود واکنش نشان داده متفاوت بود. به عنوان مثال وقتی کسی یک مهارت جدید به یک حیوان واقعی را یاد می دهد، یا حرکات آهسته کاربر اجازه می دهد که مطمئن نباشند سگ مجازی چگونه با آن ها رفتار می کند. کاربر پس از آن می تواند هدایت واضح تر برای کمک بهتر به ربات یادگیری را فراهم کند.

پنگ گفت:”در آغاز، سگ مجازی به آرامی حرکت می کند. اما به عنوان دریافت باز خورد بیشتر از آن می شود اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید و سرعت آن را بیشتر کنید”.

کاربر وظایفش را توسط رفتار خوب یا تنبیه رفتار نادرست آموزش می دهد. باز خورد بیشتر سگ مجازی توسط رفتار دریافت شده از انسان، مهارت بیشتری به ربات در پیش بینی دوره های صحیح عمل شده می دهد.

برنامه های کاربردی برای آموزش حیوانات

الگوریتم محققان به سگ مجازی اجازه میدهد تا به درک معانی حیله و تزویر در پشت یک عدم وجود باز خورد ، به نام باز خورد ضمنی بپردازند.

محققان کار با ربات های فیزیکی و همچنین آنهایی که مجازی کار می کنند را آغاز کرده اند. آنها همچنین امیدوارند که در نهایت استفاده از این برنامه برای کمک به مردم را یاد بگیرند که برای مربیان حیوانات بیشتر موثر است.

نوشته الگوریتم جدید رفتار ربات ها اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses