مطمئنا نیازهای بنگاه های تجاری در مدیریت حساب های کاربری شان در شبکه های اجتماعی با نیاز های یک کاربر عادی متفاوت است. از این رو شبکه های اجتماعی مختلف تلاش کرده اند که به نحوی این کمبود ها در حساب های استاندارد را جبران کنند.
حالا خبر ها حاکی از این است که توییتر، بزرگترین شبکه اجتماعی میکروبلاگینگ، با ارائه اپ داشبورد توییتر ، ارتباط میان بنگاه های تجاری و مشتریان و سرمایه گذاران را تسهیل کند. این اپ که به صورت مستقل منتشر خواهد شد برای این جامعه هدف مشخص طراحی و عرضه شده است، زیرا برای صاحبان حساب های کاربری تجاری ، اتلاف زمان برای بررسی و آنالیز دفعات mention شدن و… چندان معقول به نظر نمی رسد.
اپ داشبورد توییتر در دو محیط و نسخه ، تحت وب و iOS عرضه می شود. همچنین این اپ تمام امکانات و سرویس هایی که سایر محصولات توییتر در گذشته داشته اند را نیز دارا می باشد. همچنین توییتر شما را طی یک پروسه کوتاه و سریع راهنمایی خواهد کرد که متناسب با کسب و کارتان یک Feed اختصاصی و منحصربفرد در مورد شما “About You” طراحی کرده تا توییت های مرتبط با کمپانی و کسب و کارتان را نمایش دهد. این Feed با در نظر گرفتن نوع کسب و کار شما (رستوران، گالری و…) ، و سپس تلفیق کردن با @-mention ها و عبارات کلیدی، جستجو می کند تا توییت های سایر کاربران در مورد شما را، حتی اگر به طور مستقیم شما را تگ نکرده باشند، بیابد. همچنین اپ داشبورد توییتر ، این امکان را دارد که انتشار توییت ها را زمان بندی کنید و به صاحبان کسب و کار که تازه عضو توییتر شده اند با ارائه نکات و راهنمایی کمک می کند تا حداکثر بهره برداری و تعامل با مشتریان را به دست آورند.
هر چند توییتر در ایران برخلاف سایر دنیای دییجیتال به دلیل وجود مشکلات در دسترسی به آن با استقبال مواجه نشده و به مانند شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام کاربر نداشته و مورد استفاده قرار نمی گیرد، اما باز هم ابزار ارتباطی کارآمدی محسوب می شود.
نوشته اپ داشبورد توییتر اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses