رهایی از ترافیک با هلی تاکسی

برای همه ما تا کنون پیش آمده که دقایقی هر چند کوتاه با معظل ترافیک دست و پنجه نرم کنیم حتی در بعضی مواقع ساعت ها باید در صف طولانی ماشین ها بایستیم تا بتوانیم از یک خیابان عبور کنیم. این مسئله علاوه بر تلف شدن وقت اثرات منفی دیگری مانند آلودگی بیشتر هوا را نیز در پی دارد.

مسئولین کشور های مختلف تا کنون چاره های بسیاری اندیشیده اند و سعی کرده اند که از ترافیک رهایی پیدا کنیم مثلا در کشور خودمان طرح هایی مانند طرح ” زوج و فرد پلاک ها ” و … و یا تبلیغات گسترده رسانه ها برای استفاده کمتر از وسایل نقلیه شخصی و استفاده بیشتر از وسایل نقلیه عمومی. اما هرکدام از این ها با مشکلاتی رو به رو شدند و به طور کامل و قطعی قابل پیاده سازی نیستند به طور مثال با افزایش جمیعت استفاده از وسایل نقلیه عمومی کمک چندانی به کاهش ترافیک نمی کند.

در پی حل این مشکل شرکت “ایرویتسی” که یک شرکت سازنده بالگرد است، یک هواپیما ساخته است که در حال آماده شدن برای پرواز های آزمایشی خودش است. در این هواپیما از موتور Ducted Fan و تک ملخ پیچ ثابت استفاده شده است. این هواپیمای خاص ” هلی تاکسی ” نام دارد و شرکت سازنده اش اعلام کرد که هلی تاکسی برای فرود و نشستنش بر زمین به مکان بزرگی احتیاج ندارد و هزینه های نگهداری آن هم زیاد نیست. هلی تاکسی توانایی حمل حداکثر وزن ۱۱۷٫۹۳ کیلوگرم را دارد و تا ارتفاع ۱۲ هزار پا هم می تواند اوج بگیرد. هلی تاکسی احتیاجی به راننده متخصص برای هدایتش ندارد و در در حالت خودکار، خود شخص می تواند هدایتش کند. در هنگام ترافیک فرد با فراخوانی هلی تاکسی ، بر فراز شهر پرواز میکند و از ترافیک و خیابان های شلوغ عبور میکند و بدون انتظار و اتلاف وقت به مقصد می رسد.

نکته دیگری که درباره هلی تاکسی وجود دارد این است که فعلا برای افراد مهم و افراد مستعد از نظر مالی کاربرد دارد. هلی تاکسی در سال ۲۰۱۷ در دسترس خواهد بود. به امید آن روز…

نوشته رهایی از ترافیک با هلی تاکسی اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses