بینگ دارای یک ابزار سرعت سنج اینترنت است

بینگ دارای یک ابزار سرعت سنج اینترنت است

به تازگی در وبلاگ ها و وب سایت های تکنولوژری گزارش شده است که گوگل در تلاش است تا یک راه برای افرادی که می خواهند سرعت اینترنت خود را بررسی کنند پیدا کند. که این کار را به سادگی با تایپ کردن “ check internet speed (بررسی سرعت اینترنت) ” در موتور جستجو انجام دهند. ما در این خبر می خواهیم به شما بگوییم که هم اکنون این امکان در موتور جستجو بینگ هم وجود دارد بله بینگ دارای یک ابزار سرعت سنج اینترنت است.

بینگ موتوری قدرتمند

بینگ (Bing) یک موتور جستجوی وب متعلق به شرکت مایکروسافت است که پیش تر با نام های لایو سرچ، ویندوز لایو سرچ و ام.اس.ان سرچ شناخته می شد. استیو بالمر در ۲۸ مه ۲۰۰۹ در کنفرانس «همهٔ چیزهای دیجیتال» در سانفرانسیسکو ، آمریکا از Bing پرده برداری نمود و این جستجوگر در ۳ ژوئن همان سال به طور کامل در دسترس قرار گرفت.

نمایش فهرستی از پیشنهادهای جستجو در زمانی که کاربر واژگان را تایپ میکند و همچنین نمایش فهرستی از جستجوهای مرتبط از جمله ویژگی های جدید و قابل توجه در آن زمان بود که بینگ ارائه کرد. همچنین شعار بینگ Bing & decide است و این موتور جستجو از ۴۰ زبان زنده نیز پشتیبانی می کند.

یک امکان جالب دیگر Bing جستجو با موبایل است که به طور پیش فرض در تمام دستگاه های ویندوز فونی قرار گرفته است و می توان به راحتی با دکمه ای که برای جستجو تهیه شده به صفحه بینگ بروید. Bing برای کسانی که با تلفن همراه عبارتی را سرچ می کنند این امکان را می دهد که نتایج حاصل را به ترتیب بهینه بودن سایت برای نمایش در تلفن همراه است.

ما می خواهیم به اطلاع خوانندگان این مطلب برسانیم که این قابلیت (بررسی سرعت اینترنت) در حال حاضر در بینگ در دسترس است. با تست سرعت Bing، شما قادر خواهید بود تست سرعت اینترنت خود در نتایج جستجو Bing انجام دهید ، به جای آن که به وب سایت های مانند Speedtest.net خواهید رفت.

برای مشاهده سرعت اینترنت خود فقط لازم است، شما “Speed Test” را در Bing جستجو کنید. این ویژگی به پرکاربرد بودن این موتور اشاره می کند که چگونه امکانی که گوگل از آن امروز صحبت کرده دیروز در Bing قرار داشت.

نوشته بینگ دارای یک ابزار سرعت سنج اینترنت است اولین بار در آموزش برنامه نویسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی