کنگره یک روزه کنترل ورم پستان در گاو شیری

دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز برگزار می‌کند

دانشگاه دامپزشکی تبریز کنگره یک روزه کنترل ورم پستان در گاو شیری را با شرکت دانشجویان و استادان این رشته برگزار می‌کند. مقالات این همایش که دارای امتیاز بازآموزی است در قالب کتاب منتشر خواهد شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مبادله آخرین اطلاعات و دستاوردهای علمی به‌دست آمده بین متخصصان کشور، برقراری هر چه بیشتر ارتباطات علمی بین متخصصان ورم‌پستان در گاوهای شیری، آشنایی با آخرین تکنولوژی‌های پیشرفته در زمینه پیشگیری و کنترل ورم پستان در گاوهای شیری و تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های آتی در زمینه کنترل ورم‌پستان و تولید شیر سالم از اهداف اصلی برگزاری این کنگره هستند.

از مخاطبان این کنگره می‌توان به دامپزشکان، صاحبان دامداری‌ها و صنایع فرآوری شیر، دانشجویان مهندسی دامپروری و به‌ویژه تغذیه دام و نشخوارکنندگان، استادان رشته‌های مختلف از جمله مامایی و تولید مثل دام، تغذیه دام، کلینیکال پاتولوژی و میکروبیولوژی اشاره کرد.

کنترل ورم پستان محیطی و واگیردار، کنترل سلول‌های سوماتیک گله، ماشین شیردوشی و ارتباط آن با ورم پستان، کنترل ورم پستان در تلیسه‌ها، تشخیص مولکولی و درمان ورمپستان، واکسیناسیون علیه ورم پستان و کنترل کیفی شیر عنوان محور‌های نگارش مقالاتی‌اند که علاقمندان تا 15 شهریور فرصت دارند پس از نگارش به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

کنگره یک روزه «کنترل ورم پستان در گاو شیری» سوم مهرماه امسال در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.
خبرنگار: مرجان ترابی


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری