چند سرگرمی باحال با Google ( قسمت پنجم )

چند سرگرمی باحال با Google ( قسمت پنجم )

این تقریبا غیر ممکن است که کسی را پیدا کنید که از اینترنت استفاده کند و در مورد گوگل نداند. این غول تکنولوژی بسیار  فراگیر شده است، اگر چه بیشتر برای موتور جستجو همنام آن شناخته شده است، و در زمینه های مختلف خدمات ارائه می دهد و سایر محصولات، از جمله ایمیل (جیمیل)، یک پلت فرم به اشتراک گذاری ویدیو (یوتیوب)، یک مجموعه آفیس آنلاین (اسناد گوگل)، و خیلی زمینه های بیشتر. با اینکه بسیاری از خدمات گوگل رایگان هستند، ولی همه آنها فوق العاده ، خوب هستند، و در کلاس خود از بهترین هستند.
اما در عین حال گوگل قابلیت های بسیار سرگرم کننده برای استفاده قرار داده (همان طور که در مقاله قبل گفتیم ) و همچنین خیلی از آن ها پنهان در سراسر همه محصولات اصلی گوگل و خدمات است. اگر شما هم می خواهید با چندی از این سرگرمی های گوگل آشنا شوید با ما همراه باشید تا آن ها را در مقاله چند سرگرمی باحال با Google ( قسمت پنجم ) به شما معرفی کنیم.

Google Search

اکثر سرگرمی های گوگل در محبوب ترین محصول (به عنوان مثال جستجوی گوگل) خود پنهان هستند و می تواند به سادگی با استفاده از یک کلمه یا عبارت خاص در موتور جستجوی گوگل به آن ها دسترسی پیدا کرد. در اینجا به چند سرگرمی از آنها اشاره می کنیم :

Christmas .1

کریسمس از جشن های های مهم و تعطیلات مسیحیان در سراسر جهان است و اگر شما این اتفاق را جشن می گیرید و یا در محل زندگی شما این جشن برگزار می شود، گوگل می تواند به کمک شما بیاید. جستجو کلمه کریسمس ( Christmas ) سرصفحه ای پر از زرق و برق دار نمایش خواهد داده شد و در بالای صفحه نتایج جستجو تزیین می شود. همچنین روز هفته کریسمس را نیز نمایش داده می شود.

۲٫ A long time ago in a galaxy far far away / star wars

بدون ذره ای از شک، جنگ ستارگان یکی از بزرگ ترین فیلم هایی است که تا کنون ساخته شده است و میلیاردها طرفدار که در سرتاسر جهان گسترده اند. پس از جستجو عبارت بالا شما کاملا سوپرایز خواهید شد و شما احساس می کنید که در یک کهکشان دور، دور، می شوید همانند تیتراژ پایانی فیلم جنگ ستارگان. همچنین شما می توانید در نتایج جستجو کلیک کنید و به صفحات مختلف بروید، اما چه کسی اهمیت می دهد به نتیجه جستجو وقتی تم فیلم جنگ ستارگان در پس زمینه اجرا شده است.

۳٫ whats my ip

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد تا آی پی خود را لازم داشته باشید اما ندانید از کجا باید به آن دسترسی پیدا کنید حال گوگل کار شما را راحت می کند شما با جستجو عبارت whats my ip می توانید آی پی خود را مشاهده کنید به همین راحتی !!!

امیدوارم با سرگرمی های گوگل که در این مدت شما را با آنها آشنا کردیم اوقاتی خوبی داشته باشید .

نوشته چند سرگرمی باحال با Google ( قسمت پنجم ) اولین بار در آموزش برنامه نویسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی