عیدانه دانشجویار از میلاد حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع)


با عرض سلام خدمت کاربران همیشگی سایت دانشجویار

پیشاپیش فرارسیدن میلاد مظهر عصمت و نجابت، حضرت فاطمه معصومه(س) و ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) را به تمامی کاربران سایت تبریک عرض می کنیم .

به همین مناسبت به اطلاع کاربران عزیز می رسانیم کد تخفیف keramat 

با ۵۰درصد تخفیف در خرید همه دوره های آموزشی

۴۰ درصد تخفیف در خرید پکیج های ویژه فروشگاه

۶۰ درصد تخفیف خرید پکیج طلایی

فعال شد

همچنین برای آن دسته از عزیزانی که عزم خود را برای یادگیری هرچه حرفه ای تر و کاملتر برنامه نویسی جزم کرده اند و تصمیم دارند بهترین دوره های وبسایت را دریافت کنند پیشنهاد میکنیم پکیج های آموزشی دانشجویار را از فروشگاه مشاهده و خرید کنند.

 

پیشنهاد بعدی ما برای شما کاربران عزیز و دانشجویاری های گرامی عضویت در سایت می باشد.عضویت در دانشجویار باعث می شود شما به ازای همه ی فعالیت های خود از حضور در سایت تا ثبت دیدگاه و بازاریابی و معرفی کاربر و یا خرید و … (کسب اطلاعات بیشتر از اینجا) اعتبار ریالی کسب میکنید و از این اعتبار ریالی می توانید برای دریافت آموزش استفاده کنید.

در پایان امیدواریم خدمات و دوره های آموزشی دانشجویار ، نهایت رضایتمندی شما را به همراه داشته باشد و در صورت وجود کاستی یا انتقاد و پیشنهاد پآن را با ما در میان بگذارید.

با نهایت احترام ، دانشجویار

نوشته عیدانه دانشجویار از میلاد حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) اولین بار در دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی