طرح رجیستری گوشی به تعویق افتاد!

در ادامه خبر جمع شدن گوشی های آیفون از بازار ایران ؛ ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده بود که یک طرح رجیستری برگزار خواهد شد و اپل تا قبل از این طرح فرصت دارد که نمایندگی رسمی خودش در ایران را داشته باشد در غیر این صورت گوشی های آیفون از بازار ایران جمع خواهد شد. اما خبر جدید این که طرح رجیستری گوشی به تعویق افتاد!! البته فعلا.

برای اجرای طرح رجیستری گوشی مقدمات بسیاری باید فراهم می شد که یکی از سران وزارت ارتباطات ؛ محمد رضا فرنقی زاد ؛ گفته هنوز مقدمات لازم و کافی برای طرح مربوطه فراهم نشده است و فعلا اجرای آن کمی به تاخیر می افتد اما این طرح لغو نخواهد شد!

بنا به گزارش هایی ، در چند ماه اخیر جلسات متعددی در رابطه با اجرای طرح رجیستری برگزار شده است و در این جلسات وزارت صنعت و معدن و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و وزارت ارتباطات و شاید برخی سازمان های دیگر حضور داشته اند. نتیجه جلسات این بود که این طرح قبل از اجرا و پس از تمهیدات اولیه ، ابتدا به صورت آزمایشی برگزار خواهد شد و زمان دقیق آن قبل از اجرا اطلاع رسانی می شود تا همه گوشی ها در این طرح شرکت داده شوند.

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز همچنین گفت این طرح شامل گوشی های خریداری شده تا قبل از اجرای طرح نمی شود و در واقع پس از اجرای طرح ، گوشی هایی که وارد می شوند درگیر این محدودیت ها خواهند بود. به عنوان مثال گوشی های وارد شده پس از اجرای طرح رجیستری ، در صورتی که قاچاق باشد نمی توانند سیم کارتی را برای آن فعال کنند!

اکنون که قرار است طرح با تاخیر انجام شود منتظر اطلاعیه زمان اجرای دقیق طرح رجیستری گوشی هستیم.

“پیروز باشید”

نوشته طرح رجیستری گوشی به تعویق افتاد! اولین بار در آموزش برنامه نویسی | </ آکادمی لرن فایلز > پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی |