دو زبان برنامه نویسی مهم برای کار در حوزه تکنولوژی

سومین شغل برتر در حوضه ی تکنولوژی مخصوص به توسعه دهندگان وب است و در رتبه بندی جهانی نیز رتبه بیستم را به خود اختصاص داده. با حقوقی نسبتا بالا، بازار کار عالی و اجازه برای بروز خلاقیت ها باعث شده تا روز به روز ، افراد مشتاق زیادی به این حرفه روی آورده و کسب و کار خود را آغاز کنند.

دو زبان برنامه نویسی مهم برای کار در حوضه تکنولوژی :

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که میخواهید به کسب درآمد بالا، با بازار کار عالی در حوضه تکنولوژی روی آورید، باید دو زبان HTML و CSS را فرا بگیرید !

کدام زبان برنامه نویسی مناسب شما است ؟!

شاید این سوال در ذهن شما وجود داشته باشد که ” کدام زبان برنامه نویسی مناسب من است ؟! ” در پاسخ به این سوال باید گفت بستگی به خود شما دارد که از کدهای خود چه میخواهید یا چه ایده هایی در سر دارید. اگر قصد شما از فرا گیری یک زبان برنامه نویسی، طراحی یک وب سایت از ابتدا و توسعه دانش خود میباشد و از این طریق نیز میخواهید راه خود را برای یادگیری زبان های دیگر باز کنید، پیشنهاد ما به شما فراگیری دو زبان HTML و CSS است. با دانش این دو زبان قادر خواهید بود تا به راحتی زبان های برنامه نویسی دیگر را نیز به خوبی و به آسانی دنبال کرده و به دانسته های خود اضافه کنید.

توضیحاتی راجع به HTML و CSS :

زبان های HTML و CSS در اصل بلوک های ساخت اینترنت میباشند. زبان HTML یک زبان نشانه گذاری در توسعه صفحات وب میباشد درحالیکه زبان CSS یک زبان برای استایل صفحات وب است، که برای تعریف نحوه سند نوشته شده در زبان نشانه گذاری شده ای مانند HTML میباشد. اکثر وب سایت هایی که روزانه با آن ها سر و کار دارید، توسط دو زیان HTML و CSS طراحی شده اند. پس در نتیجه، دو زبان برنامه نویسی برای کار در حوضه تکنولوژی که باید آن ها را در ابتدا فرا بگیرید HTML و CSS میباشند.

 

همین حالا میتوانید گام های اولیه برای شروع کسب و کار اینترنتی خود را بردارید… کافی است با فیلم های آموزشی لرن فایلز همراه باشید :

دوره تصویری آموزش HTML به زبان فارسی


دوره تصویری آموزش HTML5 به زبان فارسی


دوره تصویری آموزش CSS به زبان فارسی


دوره تصویری آموزش Css3 به زبان فارسی

نوشته دو زبان برنامه نویسی مهم برای کار در حوزه تکنولوژی اولین بار در آموزش برنامه نویسی | </ آکادمی لرن فایلز > پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی |