دانلود سری کامل آموزش Become a Game Designer : The Complete Master Series

شاید در این تابستان تصمیم بگیرید که تبدیل به یک بازی ساز حرفه ای شوید اما نمیدانید که باید از کجا شروع کنید. امروز با یک سورپرایز در خدمت شما کاربران عزیز استادشو هستیم. در این آموزش مفید و کاربردی و جامع شما صفر تا صد بازی سازی را خواهید آموخت. مدرس در این آموزش به شما می آموزد که چگونه با استفاده از نرم افزارهای Unity3D, Maya, 3DS Max, Mudbox, و Photoshop ، یک بازی حرفه ای را پیاده سازی نمایید.

برای آشنایی بیشتر با محتویات این مجموعه بزرگ و ارزشمند، ویدئوی زیر را مشاهده نمایید :

شما می توانید این آموزش مفید و کاربردی را تنها با قیمت ۱۵۹۰۰ تومان در قالب ۵  DVD خریداری نمایید و پس از دریافت آموزش، هزینه را به مامور پست تحویل دهید.

حجم فایل :۱۷٫۸   گیگابایت

زبان آموزش : انگلیسی

عنوان اصلی Become a Game Designer : The Complete Master Series

شرکت سازنده : Udemy

رمز فایل : www.ostadsho.ir

راهنمای خرید پستی :

برای خرید تکی محصول مورد نظر کافیست بر روی تصویر خرید پستی کلیک کنید و پس از انتقال به صفحه خرید، استان و شهرستان خود را انتخاب کرده و سپس روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید و اطلاعات تکمیلی را وارد نمایید.

اگر قصد دارید چندین آموزش را از استادشو خریداری نمایید، کافی است پس هربار کلیک برروی گزینه خرید پستی در هر آموزش، صفحه خرید را بسته و به خرید آموزش های دیگر بپردازید، در پایان می توانید گزینه ثبت سفارش رو در صفحه خرید کلیک نمایید و چندین آموزش را خریداری کنید.

در صورت داشتن سوال و بروز هرگونه مشکل مدیریت استادشو را در جریان بزارید.

در صورت نیاز می توانید با کلیک بر روی تصویر زیر حساب کاربری خود را به کاربر ویژه ارتقاء دهید.کاربران ویژه از تمامی امکانات سایت می توانند استفاده کنند.

نکته : لطفا اگر در سایت عضو نیستید ، در مرحله اول اقدام به عضویت در سایت کنید و سپس حساب کاربری خودتون رو به کاربر ویژه ارتقاء دهید.

نوشته دانلود سری کامل آموزش Become a Game Designer : The Complete Master Series اولین بار در مرجع آموزش های فارسی و انگلیسی برنامه نویسی و گرافیک پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
مرجع آموزش های فارسی و انگلیسی برنامه نویسی و گرافیک