هنر معاصر در قطع خشتی آمد

بخش هنری تبیان

در شماره جدید این ماهنامه که به طور تخصصی به گرافیک و هنرهای تجسمی می پردازد آثار و گفتاری از مهدی افضلی، رها محسنی کرمانشاهی، سید حسن فاطمی نیا ، شهرام زعفرانلو، نعیم آزاد، شایان شعبان و مسیح حسین زاده منتشر شده است.

این مجله در بخش هایی با عناوین اخبار هنری، گفت  وگو، گزارش، تحلیل و نقد تابلو و مقالات، طراحی شده است.

در بخش گفت وگو مصاحبه هایی با مهدی افضلی مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر، رها محسنی کرمانشاهی، نقاش طبیعت گرا و گفتگویی با سید حسن فاطمی نیا درباره هنر اینکاستیک، درنظر گرفته شده است.

بخش گزارش این دو ماهنامه به چهار گزارش اختصاص دارد. پاسخ های علیرضا سمیع آذر و حسین پاکدل درباره حراج تهران، برگزاری نمایشگاه تجربه زمستان در گالری ایوان، گزارشی از نمایش آثار گابریلا رودریگوئز پناگوس هنرمند مکزیکی در ایران و نمایشگاه “شکاف” در گالری آب انبار است.

در بخش نقد تابلو نیز مطلبی در تحلیل تابلوی “اجرای حکم اعدام بانو جین گری” اثر پل دلاروش به قلم شهرام زعفرانلو تحلیل شده است.

در بخش مقالات این مجله جدید نیز هفت مقاله درباره موضوعات مختلف هنر از جمله رمان گرافیکی اتوبیوگرافیک، جنبش سقاخانه با نگاهی به آثار مسعود عربشاهی و اشاره ای به هنر معاصر ایران به قلم مسیح حسین زاده منتشر شده است.

شماره سوم و چهارم دو ماهنامه “هنر معاصر” که لوگو آن را محسن منوچهری طراحی کرده است، تصویری از نقاشی “اجرای حکم اعدام بانو جین گری” اثر پل دلاروش را روی جلد خود دارد. این مجله در ۱۰۰ صفحه به قیمت ۱۰ هزار تومان منتشر و در دسترس علاقمندان به هنر قرار گرفته است.


منبع: هنرآنلاین

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
سایت موسسه فرهنگی تبیان > بخش هنری