پلاگین بررسی لینک های خراب در وردپرس

پلاگین بررسی لینک های خراب در وردپرس

چک کردن لینک های شکسته شده در وردپرس یکی از خسته کننده ترین کارهاست، به ویژه هنگامی که شما یک سایت وردپرسی بزرگ دارید. با این حال، اگر شما می خواهید سایت در سلامت باشد و تمام لینک ها درست باشند. شما باید به طور مرتب این کار را انجام دهید. خوشبختانه، افزونه های وردپرس خوبی برای لینک های خراب وجود دارد که این کار سنگین را برای شما انجام می دهند. این افزونه ها به طور مرتب سایت شما را چک می کنند همچنین دقت بالایی نیز دارند. با ما همراه باشید در پلاگین بررسی لینک های خراب در وردپرس تا با این پلاگین های کاربردی اشنا شوید.

بررسی پلاگین ها

ممکن است شما ده ها پلاگین پولی یا رایگان را برای بررسی لینک های خراب بررسی کنید ولی ممکن است همه آنها شما را نا امید کنند. فقط چند تایی از این پلاگین ها واقعا خوب هستند و این تمام چیزی است که شما به آن نیاز دارید. در حالی که همه این پلاگین ها برای بررسی لینک های خراب هستند. اما در واقع کپی یکدیگر نیستند. آنها دارای ویژگی های مختلف و در موقعیت های مختلف به شما راه های متفاوتی پیشنهاد میکنن. روش های بررسی لینک های خراب در همه این پلاگین ها متفاوت است.

۱٫Broken Link Checker

Broken Link Checker با ۴۰۰،۰۰۰+ نصب جزو فعال ترین و محبوب ترین افزونه های وردپرس است. یکی از بهترین ها در بررسی لینک های خراب در وردپرس نیز می باشد. در واقع، از نظر ما بهترین پلاگین بررسی لینک های خراب در وردپرس است. این پلاگین همیشه اولین پیشنهاد ما به کاربران عزیز، دوستان و هر کسی که به دنبال یک پلاگین خوب می باشد. این پلاگین به زبان انگلیسی است اما ده ها زبان دیگر نیز پشتیبانی می کند. این فوق العاده می باشد اگر شما انگلیسی زبان نیستید و در استفاده از این پلاگین بسیار اسوده خواهید بود. این یکی از قدرت های افزونه نسبت به رقبای خود است.

Broken Link Checker  به طور کامل لینک ها را چک می کند. این پلاگین وردپرس نه تنها لینک های خراب را در پست ها و صفحات چک می کند بلکه  نظرات، بلاگ رول و بسیاری زمینه های دیگر که خود شما به طور دستی (اختیاری) آن ها را انتخاب می کنید. همچنین تصاویر از دست رفته و تغییر مسیر ها(redirects) را نیز تشخیص می دهد.

هنگامی که یک لینک خراب شده است، شما را از طریق داشبورد و یا از طریق ایمیل مطلع خواهید شد. اگر شما می خواهید آن را طوری تنظیم که موتورهای جستجو به دنبال یک لینک خراب نباشند می توانید در پیکربندی آن این تنظیمات را انجام دهید. یکی از بهترین ویژگی های Broken Link Checker این است که شما لازم نیست به صورت دستی هر پست را باز کنید و رفع اشکال لینک را انجام دهید. شما می توانید این کار را به طور مستقیم از صفحه پلاگین انجام دهید.

۲٫ WP Broken Link Status Checker

در حالی که شما نمی تواند انکار کنید جستجوگر های لینک های خراب یک پلاگین بزرگ است، در بسیاری از جنبه ها نیز WP Broken Link Status Checker جستجوگر بهتری است. تعداد کم نصب های فعال آن (۵،۰۰۰+ تنها) تعجب آور است، اما اعتقاد من این است که به عنوان جستجوگر لینک های خراب بسیار شناخته شده نیست و بسیاری از کاربران نمی دانند که چه پلاگینی را از دست دادند.

WP Broken Link Status Checker دارای ویژگی های پیشرفته تر و فنی تر از پلاگین وردپرس بالا است. با این وجود، شما لازم نیست که یک وردپرس کار حرفه ای باشید تا بتوانید از این پلاگین استفاده کنید. یکی از ویژگی های این پلاگین این است که به شما اجازه می دهد اسکن جداگانه و اسکن تنها بخش هایی از سایت خود را انجام دهید. این ویژگی خیلی باحال است زیرا شما می توانید انتخاب کنید بررسی تنها قسمتی را که شما گمان می کنید لینکی خراب باشد را انجام دهد.

شما می توانید قوانین مختلفی برای اسکن های مختلف تنظیم کنید. هنگامی که یک اسکن انجام شده است، شما می توانید نتایج را در همان زمان ببینید. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های  WP Broken Link Status Checker از سایت این افزونه یاد بگیرید.

نوشته پلاگین بررسی لینک های خراب در وردپرس اولین بار در آموزش برنامه نویسی | آکادمی برنامه نویسی لرن فایلز پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی | آکادمی برنامه نویسی لرن فایلز