دانلود رایگان فیلم آموزش شبکه های عصبی در متلب– ایده تا کد -قسمت سوم

با سلام

این پست حاوی سومین قسمت از مجموعه فیلم آموزشی شبکه عصبی -ایده تا کد– می باشد.

در این جلسه دو ویدئو آموزشی موجود است. ویدئو اول مربوط به توضیحات تئوریک آموزش شبکه عصبی می باشد که با استفاده از روش گرادیان نزولی به وسیله ی روش پس انتشار خطا یک شبکه را از نقطه ی شروع آموزش خواهیم داد.در این بخش ابتدا به صورت ریاضیاتی ایده و نحوه ی عملکرد را نشان خواهیم داد و به صورت کامل فرمول ها را باز خواهیم کرد. در نتیجه هم با ایده آشنا خواهید شد و هم با نحوه ی عملکرد.

ویدئو دوم حاوی توضیحات عملی جهت پیاده سازی شبکه عصبی در متلب می باشد. ابتدا به وسیله ی کدهای خالی به تنهایی در متلب یک شبکه عصبی را پیاده سازی خواهیم کرد و آن را آموزش خواهیم داد. در نهایت یک شبکه عصبی دیگری را با استفاده از جعبه ابزار متلب پیاده سازی خواهیم کرد و آموزش خواهیم داد. در این فایل آموزش در طی آمورش به نکات ظریفی که در پیاده سازی و آموزش شبکه موثر است اشاره خواهیم کرد. به عنوان نمونه نحوه ی وزن دهی اولیه، نرخ آموزش، تعداد گام های آموزش و …
اما در نهایت لازم به ذکر است که برای هر مسئله ممکن است هر یک از این پارامتر ها متفاوت باشد. بنابراین به وسیله ی روش صحیح و خطا باید آن را پیدا کنید.

 

شما می توانید این قسمت را در سایت متلب یار از لینک داده شده در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

با تشکر

 

نوشته دانلود رایگان فیلم آموزش شبکه های عصبی در متلب– ایده تا کد -قسمت سوم اولین بار در دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی