معرفی آموزش جامع سی شارپ از مبتدی تا ورود به بازار کار

با سلام و احترام خدمت همه کاربران عزیز وب سایت دانشجویار

پس از مدتها بر ان شدم تا دوره جامع آموزش سی شارپ که یکی از پر طرفدارترین زبان های برناممه نویسی در ایران و دنیا به شمار می رود را با رویکردی متفاوت و به شکل جامع برای شما عزیزان رکورد کنم.

این دوره به شکل کاملا متفاوت و با رویکرد پروزه محور از همان ابتدا ضبط می شود.

گروه تلگرامی را آماده کردم برای شما عزیزان تا به شکل راحت تر و سریعتری بتوانید با بنده(پاسبان) در ارتباط باشید و سوالات، نظرات, انتقادات و پیشنهادات خود را با بنده در میان بگذارید

لینک عضویت در گروه تلگرام سی شارپ

دوستان خوشحال میشم نظرتون رو در مورد سرفصل به بنده در قسمت نظرات یا در تلگرام اعلام کنید تا بهترین دوره سی شارپ رو بتونیم آماده کنیم.

مزایای زبان برنامه نویسی سی شارپ:

یکی از متداول‌ترین و بهترین روش‌ها برای پیاده‌سازی اپلیکیشن ها و نرم‌افزارهای تحت ویندوز می‌باشد.

یادگیری این زبان برنامه‌نویسی می‌تواند پیش‌نیاز مناسبی برای شروع برنامه‌نویسی با تکنولوژی ASP برای نرم‌افزارهای تحت وب و کد نویسی موبایل با Xamarin باشد.

در اکثر دانشگاه‌های کشور به‌عنوان چند واحد درسی موردبررسی قرار می‌گیرد و حرفه‌ای بودن در آن موجب رونق کسب‌وکار شما در بازار برنامه‌نویسی کشور خواهد شد.

با توجه به اینکه اکثر افراد زبان برنامه نویسی سی شارپ را جهت ورود به بازار کار انتخاب می کنند، برآن شدیم تا دوره ای جامع و کامل از این زبان برنامه نویسی آماده کنیم. این دوره بصورت پروژه محور خواهد بود.

نوشته معرفی آموزش جامع سی شارپ از مبتدی تا ورود به بازار کار اولین بار در دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی