همه چیز از همین‌جا شروع شد… !

شاید برداشت ما از جمله ی بالا این باشه که همه ی دارایی هامون رو برای ذهنمون خرج کنیم . و درستش هم همینه حالا میگم چرا ؟

میدونیم که هر آدمی که از نظر مالی موفق بوده اولین کاری که کرده گذروندن دگرگونی و تحولی بوده تا اون آدمی بشه که توانایی رسیدن به اون موفقیت رو داره حالا این موفقیت و دگرگونی این بوده که اون آدم اومده و بهترین شکل سرمایه گذاری رو انجام داده و بهترین شکل سرمایه گذاری پرورش فردیه ، دلیلش هم خیلی پیچیده نیست اگر بتونیم به طور فعال خودمون رو بهبود بدیم و آگاهی هامون رو بالا ببریم و مهارت و دانش کسب کنیم (البته در راستای استعداد و علاقمون) میشه به مرز توانایی های خودمون برسیم و درک کنیم که چه کارایی میتونیم انجام بدیم . همه ی اینا به این معنیه که داریم رو بزرگترین دارایی خودمون سرمایه گذاری میکنیم یعنی خودمون .

خودت رو پرورش بده از دایره ی راحتیت بیا بیرون موفقیت مالی خودش میاد .

خب شاید برات جالب باشه که بدونی آدمایی که به موفقیت مالی رسیدن از کجا شروع کردن :

مثلا جف واکر، کسی که به مرد ۴۰۰ میلیون دلاری مشهوره (بله ۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار)، برای یکی از محصولاتی که راه‌اندازی کرد یه «ساعت میلیون دلاری» رو تجربه کرد (یعنی ۱ میلیون دلار درآمد در عرض ۱ ساعت.)

وقتی اون در یه ویدیو داستان موفقیت خودش رو تعریف کرد، تعجبی نکردم که داستانش با پرورش و رشد شخصی خودش شروع شد :

«یکی از مهم‌ترین دلایلی که امروز من به اینجا رسیدم اینه که حدود ۱۵ سال پیش، بعد از اینکه بارها و بارها یه برنامه تبلیغاتی رو تماشا کردم…

در اون زمان زندگی من کاملا راکد شده بود ، آینده خاصی نداشتم ، به جای خاصی نمی‌رسیدم  و تقریبا هیچ پولی هم نداشتم . اینکه ۱۲۹ دلار خرج یه ویدیوی انگیزش و موفقیت بکنم تصمیم خیلی بزرگی بود.

ولی همون‌طور که گفتم… ناباوری رو کنار گذاشتم و رفتم تلفن رو برداشتم و اون محصول رو سفارش دادم. و به محض اینکه اون ویدیوی آموزشی به دستم رسید، افتادم به جونش. تک‌تک گام‌ها رو دنبال کردم…
دربه‌در دنبال این بودم که زندگیم رو تغییر بدم…

و همه چیز از همین‌جا شروع شد  زندگیم از رکود به پیشرفت و صعودی رسید که هنوز حتی خودم هم به زور باورم می‌شه. خیلی راحت می‌بینم که سرنخ همه چیز به خرید اون دوره ویدیویی می‌رسه و اینکه بهش عمل کردم.

رویای همه ی ما اینه که همچین در آمدی داشته باشیم ، البته برای اینکه چنین درآمدی داشته باشی باید بدونی داری چه کار می‌کنی. ولی این فقط یه روی سکه است. روی دوم و مهم‌تر سکه اینه که اول از درون رشد کرده باشی و بعد سودش رو برداشت کنی.

پس حرف من ساده است : اول روی خودت سرمایه‌گذاری کن ! این چیزیه که من عمیقا بهش اعتقاد دارم . باید این تکنیک‌های فردی رو یاد بگیری تا تو رو به جلو ببره .

روی رشد شخصی خودت سرمایه‌گذاری کن و به خودت و ذهن خودت مسلط شو .

سخن آخر : یه ذهنیت قوی از خودت  بساز ، هدفت در زندگی رو کشف کن و یاد بگیر که از اشتیاق خودت بهره بگیری. یه رویای جذاب بساز و یاد بگیر که برای اون رویا هدف تعیین کنی و برای این هدف‌ها دست به عمل بزنی. یاد بگیر چطور ذهنت رو خوب متمرکز کنی و اصول پایه مدیریت زمان و کار مفید رو یاد بگیر. و بعد بهش عمل کن.

جواب می‌ده ! خیلی زیاد !

نوشته همه چیز از همین‌جا شروع شد… ! اولین بار در آموزش برنامه نویسی | آکادمی برنامه نویسی لرن فایلز پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی | آکادمی برنامه نویسی لرن فایلز