آموزش ساخت بازی با موتور بازی سازی UDK به صورت حرفه ای و پروژه محور – بخش دوم

با بخش دوم آموزش ساخت بازی با موتور بازی سازی UDK در خدمت شما هستیم.

صنعت بازی سازی در ایران در چند سال گذشته پیشرفت بسیاری داشته است. مهمترین مشکل در سر راه بازی سازها، منابع مالی و نیروی متخصص است. پس می توان گفت اولین شرط برای ساخت یک بازی علاقه و پشتکار در این راه است.

دومین شرط داشتن تخصص کافی است. در هیچ جایی، بازی سازی به صورت آکادمیک به شما آموزش داده نخواهد شد. این شما هستید که با تلاش و کسب تجربه در بخش های مختلف می توانید یک بازی حرفه ای طراحی کنید.

با وجود تمام مشکلات بازی‌سازی در ایران، فعالیت در این حوزه سودآور است و حضور مجموعه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در این حوزه، می‌تواند علاوه بر ایجاد اشتغال، برای آن‌ها سودآوری داشته باشد.

در دوره آموزش ساخت بازی با موتور بازی سازی UDK ، تصمیم گرفتیم به صورت تخصصی شما را با مفاهیم Lighting و پارتیکل سیستم آشنا کنیم. علاوه بر این یک MAP کامل از بازی را طراحی و پیاده سازی خواهیم کرد.

به این ترتیب شما با مشاهده این آموزش علاوه بر آشنایی با امکانات موتور بازی سازی UDK و ساخت یک بازی کامل، با مفاهیم نورپردازی به صورت تخصصی آشنا خواهید شد.

موتور بازی سازی UDK، یک موتور قوی و کارآمد برای ساخت بازی روی پلتفرم های  مایکروسافت ویندوز، ایکس‌باکس ۳۶۰، OpenGL، OS X، لینوکس، پلی‌استیشن ۳، Wii U ،IOS، اندروید، جاوااسکریپت و HTML5 است.

این دوره مناسب برای افرادی است که آشنایی اولیه با بازی سازی و موتور UDK دارند.

به علت حجم بالای دوره، این آموزش در دو بخش برای شما عزیزان تهیه شد. در این پست شما بخش دوم این دوره با سرفصل مشخص شده در ادامه را می توانید، مشاهده نمایید.

همچنین بخش اول دوره آموزش ساخت بازی با موتور بازی سازی UDk، از طریق لینک زیر قابل مشاهده است:

آموزش ساخت بازی با موتور بازی سازی UDK به صورت حرفه ای و پروژه محور – بخش اول

در صورت هرگونه سوال و مشکلی از طریق لینک تلگرام گروه بازی سازی دانشجویار ، با حضور متخصصین این حوزه می توانید اشکالات خود را رفع نمایید.

نوشته آموزش ساخت بازی با موتور بازی سازی UDK به صورت حرفه ای و پروژه محور – بخش دوم اولین بار در دانشجویار پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دانشجویار