آموزش جامع مهندسی نرم افزار پیشرفته – بخش دوم

مهندسی نرم افزار یعنی استفاده از اصول مهندسی بجا و مناسب برای تولید و ارائه محصول نرم‌افزاری با کیفیت، که قابل اطمینان و با صرفه بوده و برروی ماشین‌های واقعی به طور کارآمدی عمل کند.

مهندسی نرم‌ افزار یک روش سیستماتیک، منظم و دقیق برای ساخت و ارائه محصولی نرم‌افزاری با کیفیت است.

کاربردهای مهندسی نرم‌ افزار دارای ارزش‌های اجتماعی و اقتصادی هستند، زیرا بهره‌وری مردم را بالا برده و زندگی آنان را بهتر می‌کنند. مردم با بهره‌گیری از نرم‌افزار، توانایی انجام کارهایی را دارند که قبل از آن برای‌شان شدنی نبود، مانند نرم افزارهای اداری و بازی های اینترنتی.

فناوری‌ها و خدمات مهندسی نرم‌ افزار به کاربران برای بهبود بهره‌وری و کیفیت یاری می‌رساند. نمونه‌هایی از زمینه‌های بهبود: پایگاه داده‌ها، زبان‌ها، کتابخانه‌ها، الگوها، فرایندها و ابزار.

مهندسی نرم افزار یکی از مهم ترین عوامل علم مهندسی کامپیوتر و از دروس اصلی تمامی مقاطع رشته کامپیوتر می باشد،لذا سعی کرده ایم این درس را با سرفصل دانشگاهی جامع و کامل برای شما عزیزان در قالب دوره آموزش جامع مهندسی نرم افزار پیشرفته، تهیه نماییم. این دوره برای مقاطع کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین کنکور کارشناسی ارشد مفید است. در این دوره مسائل روز مهندسی نرم افزار در دو بخش تئوری(بخش اول و بخش دوم) و سه بخش عملی(بخش سوم ، بخش چهارم و بخش پنجم) ارائه شده است.

شما عزیزان می توانید بخش اول را از لینک زیر دریافت نمایید:

آموزش جامع مهندسی نرم افزار پیشرفته – بخش اول

در این بخش مباحث تئوری کامل شده و در بخش های بعد مباحث عملی برای شما عزیزان تهیه خواهد شد.

کاربران گرامی : جهت اطلاع از سرفصل ها ، اخبار و زمان انتشار دوره ها می توانید از طریق لینک زیر در تلگرام با ما همراه باشید

لینک کانال تلگرام دوره مهندسی نرم افزار پیشرفته

نوشته آموزش جامع مهندسی نرم افزار پیشرفته – بخش دوم اولین بار در دانشجویار پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دانشجویار