آموزش جامع مهندسی نرم افزار پیشرفته – بخش سوم ( Uml , Rational Rose )

مهندسی نرم افزار یعنی استفاده از اصول مهندسی بجا و مناسب برای تولید و ارائه محصول نرم‌افزاری با کیفیت، که قابل اطمینان و با صرفه بوده و برروی ماشین‌های واقعی به طور کارآمدی عمل کند.

مهندسی نرم‌ افزار یک روش سیستماتیک، منظم و دقیق برای ساخت و ارائه محصولی نرم‌افزاری با کیفیت است.

کاربردهای مهندسی نرم‌ افزار دارای ارزش‌های اجتماعی و اقتصادی هستند، زیرا بهره‌وری مردم را بالا برده و زندگی آنان را بهتر می‌کنند. مردم با بهره‌گیری از نرم‌افزار، توانایی انجام کارهایی را دارند که قبل از آن برای‌شان شدنی نبود، مانند نرم افزارهای اداری و بازی های اینترنتی.

فناوری‌ها و خدمات مهندسی نرم‌ افزار به کاربران برای بهبود بهره‌وری و کیفیت یاری می‌رساند. نمونه‌هایی از زمینه‌های بهبود: پایگاه داده‌ها، زبان‌ها، کتابخانه‌ها، الگوها، فرایندها و ابزار.

مهندسی نرم افزار یکی از مهم ترین عوامل علم مهندسی کامپیوتر و از دروس اصلی تمامی مقاطع رشته کامپیوتر می باشد،لذا سعی کرده ایم این درس را با سرفصل دانشگاهی جامع و کامل برای شما عزیزان در قالب دوره آموزش جامع مهندسی نرم افزار پیشرفته، تهیه نماییم. این دوره برای مقاطع کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین کنکور کارشناسی ارشد مفید است. در این دوره مسائل روز مهندسی نرم افزار در دو بخش تئوری(بخش اول و بخش دوم) و سه بخش عملی(بخش سوم ، بخش چهارم و بخش پنجم) ارائه شده است.

شما عزیزان می توانید بخش های قبلی آموزش را از لینک زیر دریافت نمایید:

آموزش جامع مهندسی نرم افزار پیشرفته – بخش اول

آموزش جامع مهندسی نرم افزار پیشرفته – بخش دوم

در این بخش به معرفی UML پرداخته می شود و در ادامه به بررسی و کار با نرم اقزار Rational Rose پرداخته می شود و در پایان به صورت پروژه محور یک فروشگاه اینترنتی را به طور کامل تحلیل و طراحی می کنیم.
کاربران گرامی : جهت اطلاع از سرفصل ها ، اخبار و زمان انتشار دوره ها می توانید از طریق لینک زیر در تلگرام با ما همراه باشید:

لینک کانال تلگرام دوره مهندسی نرم افزار پیشرفته

نوشته آموزش جامع مهندسی نرم افزار پیشرفته – بخش سوم ( Uml , Rational Rose ) اولین بار در دانشجویار پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دانشجویار