بررسی آموزش كاربردی PHP&jQuery در یک کتاب

انتشارات ناقوس به‌عنوان مجری انتشار کتاب‌های علمی در زمینه رایانه به چاپ کتاب «آموزش كاربردی PHP&jQuery» تالیف ویجی جوشی و به ترجمه احمد باد‌پی اقدام کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، خوانندگان این کتاب را در 9 فصل مطالعه می‌کنند. مولف در فصل نخست مبحث «كنترل رويدادها از طريق Jquery» را برای خوانندگان شرح داده و در فصل دوم نیز موضوع «تركيب PHP و jQuery و نحوه كار با Ajax» را مورد بررسی قرار داده است.

فصل سوم این کتاب علمی، شامل موضوعاتی پیرامون كاربری اسناد XML و JSON است و در فصل چهارم نیز كار با فرم‌ها و روش‌های اعتبارسنجی بررسی شده است. 

مولف فصل پنجم کتاب را به مبحث «به‌كارگيری و ساخت Visual effectها» اختصاص داده است. فصل ششم نیز  دربردارنده مطالبی درباره روش ساخت رابط‌های كاربری گوناگون چون Tabو Tooltip ،Wizard، منوهای تحرک، بازی و انواع Widgetها است.

ویجی جوشی، در فصل هفتم چگونگی کار با پايگاه داده MySqlازطريق PHP و jQuery را به خوانندگان علاقه‌مند آموزش می‌دهد تا در فصل هشتم با به‌کارگیری تكنيک‌‌های پيشرفته PHP و jQuery آشنا شوند. فصل پایانی این کتاب نیز موضوع به‌كارگيری پلاگين‌ها و به‌كارگيری افزونه Firebug را در خود جای داده است.

کتاب «آموزش كاربردی PHP&jQuery» را انتشارات ناقوس در 302 صفحه و به بهای 15‌ هزار تومان منتشر کرده است.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری