همایش «قوانین کار و تامین اجتماعی» برگزار می‌شود

  همایش «قوانین کار و تامین اجتماعی» برگزار می‌شود

نخستین جلسه از سلسله همایش‌های مدیریتی‌-صنفی کارگروه آموزش و توسعه انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی، با عنوان «قوانین کار و تامین اجتماعی» فردا (یکشنبه 22 دیماه) در محل این انجمن برگزار می‌شود.

مسعود پایدار، مسوول کارگروه آموزش و توسعه انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این‌باره اظهار کرد: انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی، از اواخر تابستان سال جاری، کارگروه آموزش و توسعه را با هدف ارتقای سطح دانش مدیران و کارکنان مراکز و موسسات انتشاراتی راه‌اندازی کرد.

وی با بیان این‌که اعضای انجمن فرهنگی کتاب دانشگاهی و برخی کارشناسان خارج از این انجمن، اعضای اصلی کارگروه آموزش و توسعه انجمن فرهنگی کتاب دانشگاهی را تشکیل می‌دهند، گفت: این کارگروه در نظر دارد سلسله همایش‌هایی با دو موضوع مدیریتی‌ـ‌صنفی و فنی‌ـ‌تخصصی برگزار کند. 

مسوول کارگروه آموزش و توسعه انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی، توضیح داد: نخستین جلسه از سلسله همایش‌های مدیریتی‌ـ‌صنفی کارگروه آموزش و توسعه انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی با عنوان «قوانین کار و تامین اجتماعی» فردا (22 دیماه) در محل انجمن، با حضور 120 ناشر عضو این انجمن، برگزار خواهد شد.

پایدار، با بیان این‌که در این همایش، حمید حاج اسماعیلی، کارشناس و صاحبنظر در حوزه کار و تامین اجتماعی، سخنرانی خواهد کرد، افزود: با برگزاری این همایش می‌کوشیم تا از بروز مسایل و مشکلات میان کارفرمایان و کارکنان مراکز و موسسات انتشاراتی‌ها که اغلب در اثر ناآگاهی رخ می‌دهند، پیشگیری کنیم.

وی با اشاره به این‌که دو هفته دیگر نخستین جلسه از سلسله همایش‌های فنی‌ـ‌تخصصی کارگروه آموزش و توسعه نیز برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جلسه‌ها با موضوعات مختلف نشر مانند کتاب‌پردازی و تولید فرهنگی برگزار خواهند شد. 

مسوول کارگروه آموزش و توسعه انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی، ادامه داد: کارکنان شاغل در موسسات انتشاراتی و افراد علاقه‌مند به فعالیت در عرصه نشر، فروش و توزیع کتاب‌، مخاطبان این جلسه‌ها را تشکیل می‌دهند.

نخستین جلسه از سلسله همایش‌های مدیریتی‌ـ‌صنفی کارگروه آموزش و توسعه انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی، با عنوان «قوانین کار و تامین اجتماعی» از ساعت 15 تا 18 فردا (یکشنبه 22 دیماه) در محل این انجمن، به نشانی خیابان انقلاب، بعد از چهار راه دانشگاه، ساختمان فروردین، طبقه چهار، شماره 1182 برگزار می‌شود.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری