انتشار فراخوان بیست و سومین دوره کتاب‌های برتر دانشگاهی/ آخرین مهلت: پایان مرداد

  انتشار فراخوان بیست و سومین دوره کتاب‌های برتر دانشگاهی/ آخرین مهلت: پایان مرداد

فراخوان بیست‌ و سومین دوره کتاب‌های برتر دانشگاهی، امروز (18 خردادماه) از سوی موسسه انتشارات دانشگاه تهران منتشر شد.

مجید جهانی،‌ مدیر تولید موسسه انتشارات دانشگاه تهران، در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره آغاز فراخوان بیست‌ و سومین دوره کتاب‌های برتر دانشگاهی، اظهار کرد: تلاش داریم تا‌ بیست ‌و سومین دوره انتخاب کتاب‌های برتر دانشگاهی باشکوه بیشتری برگزار شود، بنابراین از همه دانشگاه‌ها و ناشران دانشگاهی برای شرکت در این دوره دعوت می‌کنیم.

وی درباره طریقه شرکت در این دوره از جشنواره افزود:‌ ناشران برای شرکت در این دوره کافی است کتابی مربوط به سال 92  را ارسال کنند، مشروط به این‌که همگی یا یکی از مولفان و یا مترجمان این آثار، عضو هیات علمی دانشگاه‌ باشند و سه نسخه از کتاب به‌همراه فهرست سوابق علمی و پژوهشی پدیدآورندگان نیز به دبیرخانه ارسال شود. درباره آثار ترجمه‌ای نیز کافی است که 50 صفحه از کتاب ارسال شود.

مدیر تولید موسسه انتشارات دانشگاه تهران گفت:‌ در این دوره، کتاب‌هایی که اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها به زبان‌های خارجی تالیف کرده‌اند نیز در بخش بین‌الملل بررسی خواهند شد. 

جهانی ادامه داد:‌ آخرین مهلت ارسال کتاب به بیست و سومین دوره کتاب سال دانشگاهی، تا پایان مردادماه 1393 است. مراسم پایانی این جشنواره و قدردانی از مولفان و مترجمان برتر نیز در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: مولفان، مترجمان و ناشران می‌توانند آثار خود را تا پایان مردادماه به نشانی دبیرخانه بیست و سومین دوره کتاب سال دانشگاهی، واقع در انتهای کارگر شمالی، خیابان شانزدهم، موسسه انتشارات دانشگاه تهران ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88012080، 88009326 و 88001080 تماس بگیرند.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری