مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دختران دانشگاه آزاد کشور

عباس شیخ الاسلامی صبح امروز در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی والیبال ,بسکتبال, هندبال و فوتسال دختران دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور که به میزبانی استان خراسان رضوی در سالن همایش های دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد اظهار کرد: دوران دانشجویی بهترین دوران زندگی است و در آینده همیشه از آن به نیکی یاد می شود.

 
وی افزود: نشاط و شادی در شما ورزشکاران بسیار فراوان است و این رشته های تیمی بیش از این که رقابت ایجاد کند باعث گسترش دوستی و رفاقت بین شما می شود و خود این امر نعمت بزرگی به شمار می رود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس  تصریح کرد: این مسابقات در رشته والیبال که با حضور 11 تیم و در 32 بازی برگزار شد تیم تهران توانست به مقام نخست دست پیدا کند و تیم های فارس و مازندران به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافتند.

وی خاطرنشان کرد: در رشته بسکتبال تیم دانشگاه البرز مقام نخست و تیم های تهران و همدان جایگاه دوم و سوم این رقابت ها را کسب کردند.

شیخ الاسلامی تصریح کرد: در رشته فوتسال که 12 تیم از 6 منطقه کشور حضور داشتند تیم تهران مقام اول تیم فارس مقام دوم و تیم گیلان به مقام سوم دست یافتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس تصریح کرد: در رشته هندبال هم که حضور پررنگی با شرکت 19 تیم و 44 بازی در بین رشته های ورزشی در این مسابقات داشت تیم کرمان توانست جایگاه نخست و تیم های کهگیلویه بویر احمد و کردستان توانستند مقام دوم وسوم این دوره از رقابت ها را کسب کنند.


پرتال دانشگاهی کشور Iran University Portal : آخرین مطالب اخبار دانشگاهی کشور