80 گنج دانشگاه تهران در هشتادمین سال تاسیس بازنشر می‌شود

  80 گنج دانشگاه تهران در هشتادمین سال تاسیس بازنشر می‌شود

انتشارات دانشگاه تهران در راستای ویژه‌ برنامه‌های این مرکز در هشتادمین سال تاسیس، تا پایان سال 80 کتاب ارزشمند و نفیس منتشر شده در این واحد را بازچاپ یا معرفی می‌کند.

مجید جهانی، مدیر واحد نشر انتشارات دانشگاه تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت هشتادمین سال تاسیس دانشگاه تهران، هشتاد گنج از 80 سال فعالیت این مرکز دانشگاهی، تا پایان سال 93 بازچاپ و معرفی خواهند شد.

وی افزود: شورایی متشکل از مولفان و اعضای باسابقه این مرکز نشر، از میان 300 تا 400 کتاب نفیس و ارزشمندی که از بدو تاسیس انتشارات دانشگاه تهران در سال 1325 منتشر شده‌اند، 80 گنج را انتخاب و در آیینی در پایان سال 93 معرفی خواهند کرد.

مدیر واحد نشر انتشارات دانشگاه تهران درباره کتابچه «80 گنج» نیز گفت: برخی آثار را که امکان بازچاپ داشته باشند به‌صورت چاپی و تعدادی از آثار را که این امکان برایشان فراهم نیست در قالب کتابچه «80 گنج» که شامل معرفی مشخصات تمامی این 80 کتاب از جمله معرفی نویسنده، بیان هدف تالیف، موضوع فصل‌ها و گزیده‌ای از کتاب است، در آیین اختتامیه، به اهالی علم و فرهنگ ارائه خواهیم کرد. 

انتشارات دانشگاه تهران، پیش از این نیز در سال 1383، به‌مناسبت هفتادمین سال پدیداری دانشگاه تهران، با انگیزه گرامیداشت این سالگشت، هفتاد اثر از گنجینه خود را از زمان آغاز به‌کار انتشارات، به‌صورت بازچاپ، به‌ جامعه فرهنگی‌-دانشگاهی ایران معرفی و عرضه کرده بود. 


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری