پذیرش دانشجو در 7 رشته کارشناسی ناپیوسته پردیس شهید باهنر بیرجند

مجموعه  اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاهارسال شده در   01 آبان 139323 October 2014بازدید 198


پذیرش دانشجو در 7 رشته کارشناسی ناپیوسته پردیس شهید باهنر بیرجند 

معاون مالی پردیس شهید باهنر بیرجند گفت در حال حاضر در 7 رشته کارشناسی ناپیوسته در پردیس شهید باهنر بیرجند دانشجو جذب می‌شود.
هروان معاون مالی پردیس شهید باهنر بیرجند در مراسم تودیع معارفه روسای دانشگاه فرهنگیان استان گفت: تربیت معلم بیرجند در سال 62 تاسیس شده و بسیاری از مسئولین آموزش و پرورش در این دانشگاه فعالیت داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه گسترش فضای فیزیکی دانشگاه فرهنگیان از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: در اولین جلسه‌ای که هیئت دولت قبل به استان سفر کردند مصوب شد برای احداث ساختمان دانشگاه فرهنگیان کارهایی انجام شود و امسال ردیف بودجه‌ای برای این امر تعریف شده است.

معاون مالی پردیس شهید باهنر بیرجند با اشاره به کمبود تجهیزات در سال‌های گذشته، افزود: با پیگیری‌هایی که انجام شده بسیاری از تجهیزات این دانشگاه فراهم شده است.

بهروانی از راه‌اندازی مرکز آزمون‌های هفت‌گانه IDSL خبر داد و افزود: 35 هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش از این مرکز استفاده کرده‌اند و آموزش‌های لازم را در این مرکز دیده‌اند.

وی با اشاره به پیگیری مجوز 14 رشته کارشناسی ناپیوسته، افزود: در حال حاضر در 7 رشته کارشناسی ناپیوسته دانشجو پذیرش می‌شود

معاون مالی پردیس شهید باهنر بیرجند افزود: ایجاد گسترش فضای خوابگاهی و سلف سرویس دانشجویان، پیگیری سه دستگاه مینی‌بوس برای این دانشگاه و خرید شش دستگاه خودری سواری برای این دانشگاه را ازا اقدامات انجام شده برای این دانشگاه عنوان کرد.

عابد عابدی، رییس پردیس شهید باهنر بیرجند نیز در این جلسه گفت: مشکلات دانشگاه فرهنگیان استان تنها با همکاری آموزش و پرورش قابل حل نسیت و تمام دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه مسائل رفاهی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: مسائل علمی و فرهنگی از دیگر مسائل مهمی است که نیازمند توجه ویژه است و این باعث تمایز دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه‌ها می‌شود.

رییس پردیس شهید باهنر بیرجند اظهارکرد: با همفکری دانشجویان و اساتید در راستای اهداف دانشگاه گام برخواهیم داشت.

عابدی با اشاره به کمبود امکانات دانشگاه فرهنگیان، گفت: در وجود تمام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان روحیه خلاقیت و نوآوری وجود دارد و با تقویت این روحیه باید در راستای پیشرفت دانشگاه گام برداشت.

طی حکمی از طرف میترا راستگومقدم به عنوان رییس پردیس امام سجاد(ع) بیرجند و عابد عابدی به عنوان رییس پردیس شهیدباهنر بیرجند منصوب شد و از زحمات رضا رضایی، رییس سابق پردیس شهید باهنر بیرجند و عصمت میری رییس سابق پردیس امام سجاد(ع) بیرجند تقدیر شد.


پرتال دانشگاهی کشور Iran University Portal : آخرین مطالب اخبار دانشگاهی کشور