آموزش بوت استرپ سطح مقدماتی

با عرض سلام و ادب خدمت همه کاربران وب سایت تک آموز

امروز با آموزش بوت استرپ سطح مقدماتی در خدمت شما هستیم

این آموزش با بهره گیری از تکنولوژی جدید بوت استرپ ۳ به شما امکان ایجاد یک وب سایت با ابزار های حرفه ای و ریسپانسیو را می دهد این آموزش در سطوح مقدماتی تا پیشرفته آماده گردیده و رایگان در اختیار شما قرا می گیرد.

بوت استرپ :

بوت استرپ مجموعه ای از ابزارها برای ایجاد وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب است که رایگان در اختیار شما قرار گرفته است . این فریم ورک شامل HTML و CSS طراحی شده بر مبنای قالب برایتایپوگرافی ، فرم ها، دکمه ها، ناوبری و دیگر اجزای رابط و همچنین به عنوان جاوا اسکریپت استفاده می شود.قبل از بوت استرپ، کتابخانه های مختلف برای توسعه رابط کاربری بود که منجر به ناسازگاری و تناقض و یک بار تعمیر و نگهداری بالا مورد استفاده قرار گرفت..

فریم ورک بوت استرپ به ما این امکان را می دهد که یک قالب زیبا و با قابلیت ریسپانسیو و واکنش گرا ایجاد کنیم تا حتی در تبلت و موبایل و.. هم سایتمان قابل مشاهده باشد و از نظر سو هم مشکلی نداشته باشد زیرا اکثر سایت هایی که در نتایج اول گوگل قرار می گیرند سایت هایی با قابلیت واکنش گرا اند.

استفاده از بوت استرپ، یک مرحله ای برای طراحی براق وب سایت های تلفن همراه آماده با HTML5، CSS3، و javascript می باشد.

این منبع باز، چارچوب طراحی ریسپانسیو و برنامه ای شامل یک سیستم طرح بندی مبتنی بر شبکه آیکون های وب آماده می باشد که شما می توانید با طرح های خود و یا اینکه با طرح های آماده ترکیب کنید.جین کرامر برای یک دید کلی از تمام کننده موضوعات در بوت استرپ، پس از آموزش سفارشی کردن گرید، بدون استفاده از CSS برای سفارشی کردن سایت خود از بوت استرپ استفاده می کند.

منتظر ادامه این مجموعه از وب سایت ما باشید.

نوشته آموزش بوت استرپ سطح مقدماتی اولین بار در تک آموز پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
تک آموز