فیلم فارسی آموزش فتوشاپ _ دوره پیشرفته_ فصل دوم _ بخش دوم

سلام کاربران عزیز

باز هم  با دوره ای بی رقیب و ویژه  ورود به عرصه جنون فتوشاپ  در خدمت شما هستیم ، بخش ها مقدماتی و متوسط این دوره آموزشی در گذشته در آکادمی به صورت کاملاً رایگان قرار گرفته است

، ازین رو بر این شدیم تا جهت تکمیل پکیج فتوشاپ آکادمی ، دوره پیشرفته آن را با مدرس دوره ها گذشته و مدرس محبوب سایت جناب کشاورز ادامه بدیم .

این ویژه ورود به بازار کار ایران بوده و در هیچ آموزشگاه نمی توانید چنین مباحث پروژه محوری را تجربه کنید ! این دوره واقعاً بی نظیره  !

سرفصل ها خلاصه وار این دوره آموزشی :

– فتوشاپ برای وب

– ساخت یک قالب وب سایت در فتوشاپ و مباحث مربوط به آن

در این قسمت آموزش طراحی قالب PSD  رو داریم.با اصول طراحی قالب آشنا می شویم.از ابزارهای فتوشاپ به بهترین شکل ممکن استفاده میکنیم تا بتوانیم یه قالب PSD  بسیار زیبا و حرفه ای طراحی کنیم.

– ذخیره کردن تصاویر به صورت بهینه برای وب

یعنی اینکه چه کارهایی میتوینم انجام بدیم تا سایز تصاویر به کم بشه و بتونیم توی وب سایت زودتر اون هارو لود کنیم.

– ساختن تصاویر Gif

بنرهای تبلیغاتی که به صورت متحرک هستند رو هم آموزش میدیم.

– ساختن دکمه در وب

یاد میگیریم که چجوری یه دکمه طراحی کنیم  و جالبتر اینکه کدهای CSS  اون رو هم بدست میاریم و خیلی راحت توی وب سایت خودمون ازش استفاده کنیم.

و نکاتی دیگری رو به شما عزیزان آموزش می دهیم.

– ایجاد تصاویر در فتوشاپ و ترکیب آن ها

– ساخت متن سه بعدی در فتوشاپ

با استفاده از فتوشاپ یک متن گرافیکی سه بعدی بسیار زیبا طراحی می کنیم.در این قسمت با یک سری تکنیک حرفه ای فتوشاپ آشنا می شویم.

– ساخت کاور فیس بوک

در این جلسه یه کاور فیس بوک میسازیم که با سایز و اجزای آن به طور کامل آشنا می شویم.

– ساختن بک گراند ورزشی

در این قسمت سعی بر ایجاد یک بک گراند ورزشی می کنیم.توی این جلسه با یک سری دیگه از ترفند ها  و تکنیک های فتوشاپ آشنا می شویم.

– ساختن یک تصویر انتزاعی

انتزاعی یعنی ذهنی.اون چیزی که ساخته تفکرات آدمی هستش.در این جلسه یه تصویر انتزاعی خیلی زیبا و حرفه ای طراحی می کنیم و با یک سری دیگر از تکنیک ها آشنا می شویم.

– معرفی اکشن ، استایل،گرادینت

با موارد بالا در دوره های قبلی آَشنا شدیم و توی یک جلسه با اکشن ها، استایل ها و گرادینت های حرفه ای آشنا می شویم.

– معرفی نرم افزار های مرتبط با فتوشاپ

در این قسمت نرم افزارهایی معرفی می شوند که می تواند مکمل خوبی برای فتوشاپ باشند.نظیر طراحی آلبوم عکس، ساخت کاراکتر سه بعدی و …همچنین سایت های مفید ایرانی و خارجی در این قسمت معرفی می شوند.

– پلاگین ها ی کاربردی فتوشاپ و معرفی آن ها

با پلاگین ها توی دوره های قبلی آشنا شدیم.فتوشاپ پلاگین های خیلی زیادی داره.حالا من می خوام یک سری از اون ها رو معرفی کنم که کاربرد فراوانی میتونه داشته باشه.این قسمت می تونه برای کاربران بسیار مفید باشه.

– مباحث چاپ

این قسمت شامل طراحی و چاپ میشه. یعنی تجربه چاپی.شاید خیلی از شما ها تجربه چاپ طرح خودتون رو نداشته باشین.اصلا نگران این قضیه نباشید چون ما به طور کامل با مباحث چاپ آشنا خواهیم کرد.بعدش شما میتونید وارد بازار کار بشین و کلی مشتری واسه خودتون پیدا کنید و براشون طرح و بزنید.ما توی این قسمت یه ست اداری طراحی میکنیم.ست اداری شامل سربرگ،کارت ویزیت،پاکت نامه و… میشه.همچنین با طراحی جلد کتاب آشنا میشیم. بنرهای تبلیغاتی طراحی می کنیم و نکات چاپی اون رو به شما عزیزان آموزش میدهیم.

سخنی از مدرس دوره :

من سعید کشاورز افتخار دارم به عنوان مدرس این دوره آموزشی و یک عضو از خانواده لرن فایلز بتونم این دوره آموزشی رو در بهترین شکل ممکن ضبط کنم.امیدارم شما عزیزان هم از این آموزش ها راضی باشین و بعد از دیدن فیلم ها مطالب جدیدی را یاد بگیرین.منتظر نظرات شما عزیزان هستم و به آن ها پاسخ خواهم داد.

برای ارتباط با من هم میتونید به این آدرس ایمیل بزنید. learnfiles@yahoo.com

و اما در این ویدئو :

– آشنایی با اصول طراحی پاکت نامه
– آشنایی با اصول طراحی سر برگ
– طراحی برچسب سی دی

قیمت ویدئو : ۶ ویدئو فارسی ،  ۶ هزار تومان

This page contains a form, you can see it اینجا

 امیدواریم دوره صفر تا صد مباحث پیشرفته آموزش فتوشاپ برای شما مفید فایده بوده باشد!

موفق باشید .

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی