کاملترین آموزش تصویری Excel 2010 به زبان فارسی (بخش اول)

کاملترین آموزش تصویری Excel 2010 به زبان فارسی

قبل از هر چیز برای هر چه کاملتر بودن این آموزش منابعی برای شما معرفی میشود.با ما همراه باشید

آموزش ماکرو ها در اکسل ۲۰۱۰ با Excel 2010: Macros in Depth

به گفته وب سایت دانلود ها :

در مجموعه آموزشی Excel 2010: Macros in Depth ، نویسنده این آموزش Dennis Taylor به شما توضیح می دهد که چگونه ماکروها می توانند برای اتوماسیون کردن عملیات در نرم افزار اکسل به کار گرفته شوند و  به بررسی دقیق فرایند ایجاد و اجرای نمونه ماکرو ها در اکسل می پردازد. این مجموعه آموزشی همچنین موضوعات پیشرفته شامل ایجاد وسیع ماکرو های آماده برای Personal Macro Workbook ، ذخیره سازی یک ماکرو در مراحل مختلف ، ذخیره سازی دقیق و مرتبط ، و استفاده از ویژوال بیسیک برای نرم افزار ها (VBA) برای فایل های اجرایی که نمی توانند ذخیره سازی شوند را شامل می شود . فایل های تمرینی همراه با آموزش هر درس در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای مشاهده ی مطالب موجود در این مجموعه می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

مطالبی که در این مجموعه مورد بحث قرار می گیرد:

– فهمیدن کاربرد ماکرو
– ذخیره سازی و اضافه کردن عملکرد به یک ماکرو
– اجرای ماکرو ها
– ایجاد کد های غیر قابل ذخیره VBA
– تست کردن یک ماکرو در حالت Step
– الحاق دو ماکرو
– استفاده از دستورات حلقه
– جاری سازی ماکرو ها
– ایجاد و ساخت یک Personal Macro Workbook

صفحه این آموزش

 

آموزش فارسی و تصویری اکسل ۲۰۱۰ با Teach Yourself VISUALLY Farsi Excel 2010

Excel، نرم افزار پرکاربردی در مجموعه Microsoft Office می باشد و  Excel 2010 دارای امکانات جدیدی می باشد. با استفاده از دستورالعمل های مرحله به مرحله و تصاویر تمام رنگی این کتاب ، یادگیری انجام کارهای موجود در  Excel برای شما راحت خواهد شد.
قالب تصویری کتاب به شما کمک می کند با امکانات جدید  Excel  مانند برنامه های کاربردی وب و واسط گرافیکی اصلاح شده آن بهتر آشنا شوید.
Excel  ۲۰۱۰ دارای امکانات چاپی می باشد که شما را قادر به ایجاد اسناد پیچیده تری می کند.
این کتاب ، با استفاده از نماهای تمام رنگی، مرحله به مرحله به شما نشان می دهد که چگونه از امکانات جدید  Excel  استفاده کنید.
اگر می خواهید کار با  Excel  و استفاده از امکانات جدید  Excel  ۲۰۱۰ را به ساده و سریع ترین روش ممکن یاد بگیرید ، این کتاب را مطالعه نمایید.
گروه کارا آموزش با همت دوستان مهربان خود این کتاب مفید را برای شما سروران گرامی آماده ساخته است. انشاالله که برای شما مفید و موثر باشد.

 

به گفته ی وب سایت باشگاه خبرنگاران:

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مایکروسافت آفیس اکسل (Microsoft Office Excel)، جزء برنامه‌های صفحه گسترده است. این نرم‌افزار، توسط شرکت مایکروسافت نوشته، توسعه و پخش می‌شود که برای سیستم عامل Microsoft Windows و Apple Mac OS.X ارائه شده است. البته نسخه‌ای از این نرم‌افزار در مجموعه‌ی Windows Phone Office ارائه شده است که مخصوص سیستم عامل تلفن همراه ویندوزفون می‌باشد و نسخه‌ای هم از این نرم‌افزار نیز در مجموعه‌ی Microsoft Office Live ارائه شده است که به صورت رایانش ابری، اجرا می‌شود.
این برنامه برای محاسبات ریاضی (با قابلیت انجام محاسبات دشوار ریاضی) و ترسیم نمودار به وسیله‌ی ابزارهای گرافیکی به کار می‌رود. اکسل بعد از نسخه‌ی ۵ در ۱۹۹۳، جزئی از مایکروسافت آفیس شد. مایکروسافت اکسل دارای خصوصیات اصلی تمام نرم‌افزارهای صفحه‌گسترده است. با استفاده از جدولی متشکل از ردیف‌ها و ستون‌ها می‌توان، داده‌ها و اطلاعات را سازماندهی و همچنین با استفاده از همین داده‌ها، به انجام محاسبات پرداخت.
می‌توان با استفاده از رسم توابع و نمودارها، به تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات پرداخت. نسخه‌های ویندوزی نرم‌افزار اکسل از برنامه نویسی با استفاده از Visual Basic for Application که نوعی از زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک است، پشتیبانی می‌کند. برنامه‌نویسی با استفاده از VBA اجازه می‌دهد تا عملیاتی را که با استفاده از خصوصیات اصلی اکسل نمی‌شود آن را انجام داد، امکان پذیر گردد. در نسخه‌ی ۲۰۱۱ از آفیس که برای سیستم عامل مک ارائه شد، پشتیبانی از VBA به این مجموعه اضافه گردید. در این کتاب شما بیشتر با نحوه کار با نرم افزار اکسل آموزش خواهید دید.

صفحه این کتاب آموزشی:

کتاب آموزش تصویری نرم افزار Excel 2010 + دانلود

 

 

با توجه به سادگی و توانایی نرم افزار اکسل ، کاربران فراوانی از آن برای انجام کار های خود استفاده می کنند. روش ها،ابزار ها وقابلیت های فراوانی در این نرم افزار قرار داده شده است تابتواند به آسانی از آن برای مدل سازی و تحلیل داده های مورد نیاز خود استفاده کرد .  از سال ۱۹۸۵ که صفحه گسترده ی اکسل معرفی شد ، تاکنون نسخه های مختلفی از آن عرضه شده است.

 

  • این آموزش ۳۰ درس می باشد که هر روز یک درس اضافه میگردد.

 

 

دسترسی سریع به بخش های دیگر این آموزش :

کاملترین آموزش تصویری Excel 2010 به زبان فارسی (بخش دوم)

کاملترین آموزش تصویری Excel 2010 به زبان فارسی (بخش سوم)

کاملترین آموزش تصویری Excel 2010 به زبان فارسی (بخش چهارم)

کاملترین آموزش تصویری Excel 2010 به زبان فارسی (بخش آخر)

 

 

 

نوشته کاملترین آموزش تصویری Excel 2010 به زبان فارسی (بخش اول) اولین بار در تک آموز پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
تک آموز