دوره آموزش تحلیل و طراحی سیستم

به نام خدواند بخشنده و مهربان

با سلام به تمامی کاربران گرامی وبسایت آموزشی دانشجویار

هر سیستم نرم افزاری جهت پیاده سازی نیاز به یک سری کارهای ابتدایی دارد تا سیستم نرم افزاری آماده ی کد نویسی شود ، مراحل مطالعه ی سیستم و تحلیل سیستم و … ، این مراحل دارای اصول و قواعدیست که رعایت کردن آن باعث می شود نتیجه ی نهایی کار بسیار با ارزش تر و بهینه تر خواهد بود.

اهمیت بسیار زیاد این موضوع باعث شده است که به عنوان یکی از دروس اصلی رشته ی کامپیوتر در دانشگاه کار شود و در دانشجویار نیز به آن می پردازیم ، پیشنهاد میکنیم مواردی که در این درس و موضوع مطرح می شود را مطالعه کرده ، با دقت فراگرفته و در پروژه های عملی خود به صورت کامل به کار بگیرید.

در پایان این دوره آموزش تئوری، دوره ای دیگر با نام دروه عملی تحلیل و طراحی سیستم  در سایت دانشجویار قرار خواهد گرفت که امیدوارم این آموزش هم مورد توجه کاربران علاقه مند قرار گیرد.

تمامی کاربرانی که به گونه ای عاشق این درس می باشند حتما به این موضوع مهم اشراف دارند که برای انجام یک کار عملی همچون سیستم نویسی نیازمند آن هستیم به طور کامل با تیئوری این درس آگاه باشیم و بنده هم در این دوره آموزشی با انرژیی بسیار زیاد قصد آموزش مقدمات سیستم نویسی را دارم .

درس تحلیل و طراحی سیستم یکی از بهترین و شیرین ترین دروس دانشگاهی می باشد . این روز ها سیستم نویسی نیاز بشر می باشد و تمامی فعالیت ها به سمت اتوماتیک شدن پیش می روند . پس بدیهی می باشد که باید این دانش و توانایی را داشته باشیم تا بتوانیم با دنیای قشنگ اطلاعات تعامل کنیم . یادگیری مسائل تئوری این درس بسیار آسان می باشد و بنده به شما کاربران و دوستان این تضمین را می دهم که مفاهیم این درس را بدون کمی و کاستی یاد خواهید گرفت .

یک نکته بسیار مهم :

از تمامی شما دانشجویان و کاربران اینترنتی این خواهش را دارم که حتما حتما روزانه حداقل ۱ ساعت کتاب های مرتبط با این درس را مطالعه کنید . زبان پارسی  زبان بسیار شیرینی می باشد ولی در قسمت ترجمه ،مطالب از کتب انگلیسی به درستی و کامل انتقال پیدا نمی کنند . این پیشنهاد را به شما عزیزان دارم هر روز حتی به عنوان تفریح هم که شده باشد تنها یک صفحه از کتب انگلیسی که برای شما قرار می دهم را بخوانید . بدیهی می باشد خواندن کتب انگلیسی و زبان اصل شما را در امر یاد گیری این دوره همراهی خواهد کرد.

بنده در این قسمت یک مقدمه کوتاه به شما عزیزان ارائه داده ام که امیدوارم  این دوره شیرین مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .

در صورت داشتن هر گونه سوال و پیشنهاد و انتقاد از راه های نام برده زیر با بنده در تماس باشید .

۱- ایمیل مدرس : younessi.behnam@gmail.com

۲- نظرات داخل همین مطلب: تمامی نظرات این مطلب و مطالب دیگر بدون هیچ شکی خوانده شده و به تمامی آنها پاسخ داده خواهد شد .

۳- چت باکس انلاین : بنده سعی میکنم همه روزه از ساعت ۸ تا ۹ شب تنها در چت باکس حضور داشته باشم و اگر دوستی سوال و مشکلی داشت به صورت انلاین  پاسخ داده و اون مشکل را رفع خواهم کرد .

نوشته دوره آموزش تحلیل و طراحی سیستم اولین بار در دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی