پکیج های ویژه ی آموزش برنامه نویسی دانشجویار ، گامی موثر در افزایش سطح علمی شما ، معرفی کوتاه و خرید در ادامه مطلب

سلام کاربر عزیز ، اگه علاقه مندین توی بازار کار برنامه نویسی و انجام پروژه های مربوط به بازار کار و درآمدزایی دستی داشته باشین و علاقه به کسب درآمد در آینده در این زمینه هستید ، پیشنهادات ما درباره ی پکیج های برنامه نویسی در ادامه ی این نوشته را مطالعه کنید.

در بازار کار رشته ی کامپیوتر و خصوصا در کشور عزیزمون ایران ، چند زبان برنامه نویسی و فناوری به صورت مرسوم پسندیده شده و مورد استفاده قرار میگیرد و اقبال عمومی بازار کار به این سمت گرایش دارد ، این زبان های برنامه نویسی برای مقاصد مختلف مانند برنامه نویسی و طراحی سایت ، برنامه نویسی تحت ویندوز و برنامه نویسی موبایل و … استفاده می شود.

برای حوزه ی برنامه نویسی نرم افزارهای تحت ویندوز ،امروزه اکثر شرکت ها و سازمان ها زبان برنامه نویسی c# و بانک اطلاعاتی sql را ترجیح می دهند وتوصیه دارند نرم افزارهای مورد نیازشان با این زبان برنامه نویسی پیاده سازی شود و به همین دلیل روی این مبحث تمرکز کردیم و آموزش های خیلی خوب یا به عبارتی بی بدیل رو آماده و منتشر کردیم که دانشجویان عزیز بعد از اتمام تحصیل در این زمینه دارای تخصص کافی باشند.

حاصل تلاش تیم دانشجویار در این مبحث امروز در قالب پکیجی ویژه و کامل به صورت طبقه بندی شده و عالی ، با حذف آموزش های بدون کیفیت و بعد از بازبینی  و بسته بندی درخور شان شما عزیزان ارائه شده است که با کلیک روی تصویر زیر یا اینجا می توانید سرفصل آن را به صورت کامل مطالعه کنید یا خرید خود را ثبت کنید.

نکته قابل توجه این که این پکیج و ۳ پکیج ویژه ی دیگر در سطوح مقدماتی ، تکمیلی و پیشرفته طبقه بندی شده است.

 

این پکیج شامل بیش از ۲۰ دوره ی پروژه محور آموزش برنامه نویسی و بیش از ۲۰۰ ساعت آموزش تصویری فارسی و اختصاصی با کیفیت می باشد.

————————————————————————————————————————————————

یکی از زبان های برنامه نویسی که امروزه برای توسعه ی وبسایت ها و یا برنامه نویسی نرم افزارهای تحت وب مورد استفاده قرار میگیرد ، زبان برنامه نویسی php می باشد ، php امروز به عنوان پر کاربردترین و پرطرفدارترین زبان برنامه نویسی سمت سرور و تحت وب شناخته می شود.در دانشحویار در طول تقریبا ۳ سال فعالیتمان برنامه های مختلفی ارائه کردیم و به صورت کامل آموزش های این زبان برنامه نویسی را تهیه و تدوین کردیم.با حد اکثر کارایی و مناسب بازار کار به صورت پروژه محور.

حاصل کار ما در پکیج ویژه ی آموزش php ، از اینجا یا کلیک روی تصویر زیر سرفصل کاملش قابل مشاهدست جمع آوری شده است.این پکیج هم مثل همه ی پکیج ها از لحاظ کیفی بررسی شده و آموزش هایی که از سطح خوبی برخوردار نبوده حذف شده و با بسته بندی و پشتیبانی آموزشی عالی ارائه می شود.

توی این پکیج بی نظیر قریب به ۱۵دوره آموزشی پروژه محور + آموزش کامل طراحی سایت (html,css,jquery,js,css3,html5,…) گردآوری شده است.

————————————————————————————————————————————————

زبان سمت سرور دیگه ای که برای برنامه نویسی سایت و نرم افزارهای تحت وب مورد استفاده قرار میگیرد ASP.NET می باشد ، یک تکنولوژی حرفه ای از مجموعه مایکروسافت که با زبان c# کد نویسی می شود و یادگیریش در کنار برنامه نویسی تحت ویندوز می تواند نرم افزارهای دوسکویی با دیتابیس های مشترک خوبی رو خلق کنه که دارای بازار کار خوبی این روزها هستند.

در دانشجویار آموزش ASP به دلیل بهره بردن از متخصصین حرفه ای از قدیم تا به امروز دارای کیفیت عالی بوده و حرفه ای ترین موارد این زبان من جمله MVC5 ، Kendo ui و … آموزش کامل داده شده است ، همه ی این آموزش ها که بیش از ۱۵۰ ساعت می باشد در پکیجی که از اینجا یا با کلیک روی تصویر پایین قابل مشاهده می باشد قابل تهیه می باشد.

پکیج آموزش ASP.NET و ملحقاتش مانند mvc5 و … رو از دست ندین و از تجربیات متخصصین دانشجویار در این زمینه استفاده کنین و برای ورود به بازار کار آماده بشین.

————————————————————————————————————————————————

نرم افزارهای موبایل این روزها حال و هوا و جون تازه ای به بازار کار برنامه نویسی دادن ، با app ها و نرم افزارهای مختلف سازمانی درآمد خوبی رو نصیب توسعه دهنده ها کردن ، شما هم اگر دوست دارین به این حوزه وارد بشین خیلی راحت با آموزش دیدن به صورت پروژه محور با بیان اساتید دانشجویار می تونین این کارو انجام بدین.

ما توی پکیجی که برای برنامه نویسی سیستم عامل اندروید ارائه دادیم ۳ روش برنامه نویسی برای سیستم عامل اندروید رو به صورت کامل بررسی کردیم و آموزش دادیم ، PhoneGap , B4A , Java در فصول و پروژه های مختلف که حاصلش توی پکیج ویژه ی اندروید که از اینجا یا با کلیک روی تصویر زیر قابل مشاهده و خرید هست گنجانده شده.

این پکیج هم مثل قبلی ها به صورت کاملا تخصصی آموزش داده شده و بیش از ۱۲۰ ساعت آموزش رو شامل میشه که به زبان فارسی و توسط متخصصین دانشجویار تهیه شده است.

————————————————————————————————————————————————

چند نکته ی مهم :

  • همه ی پکیج ها دارای ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت شما به مدت ۱۰ روز بعد از تحویل می باشند.
  • همه ی پکیج ها دارای گارانتی تعویض در صورت مشکل در دیسکت ها می باشند.
  • همه ی پکیج ها به صورت رایگان به همه ی نقاط کشور با سریعترین نوع پست (پیشتاز) ارسال می شوند.
  • قیمت همه ی پکیج ها نسبت به خرید محتوا به صورت دانلودی ، بسیار کمتر شده و تخفیف خیلی خوبی بهش تعلق گرفته.
  • قیمت گذاری بر اساس میزان محتوا ، هزینه ی بسته بندی و … تعیین شده است و بسیار منصفانه می باشد ، فرضا پکیجی با ۲۰۰ ساعت آموزش تخصصی و قیمت ۲۰۰ هزارتومان برای هر ساعت آموزش تخصصی ، اختصاصی فارسی میانگین ۱۰۰۰ تومان پرداخت میکنید!
  • مبلغ پکیج آموزشی رو با درصدی از اولین قراردادتون برای انجام پروژه بعد از یادگیری می تونین دریافت کنین .

در پایان این متن جا داره از همه ی شما عزیزان برای اقبال خوبی که به دانشجویار و پکیج های ما از ابتدای فعالیتمون داشتین تشکر و قدردانی کنیم ، مهم ترین و بهترین تعریفی که از پکیج ها می تونم داشته باشم جامعه ی بیش از ۷۰۰۰ نفری مشتریان ماست که از پکیج های آموزشی تا به امروز استفاده کرده اند و اکثر قریب به اتفاق رضایت مند از دوره های دانشجویار و پکیج ها استفاده کرده اند.

نوشته پکیج های ویژه ی آموزش برنامه نویسی دانشجویار ، گامی موثر در افزایش سطح علمی شما ، معرفی کوتاه و خرید در ادامه مطلب اولین بار در دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی