دانلود آموزش ساخت بازی نینجا برای Android و IOS

در این آموزش مفید و کاربردی شما می آموزید که چگونه یک بازی نینجایی را برای اندروید و IOS از صفر تا صد پیاده سازی کنید و در پایان، آن را برای فروش در مارکت های مختلف قرار دهید. مدرس در این آموزش تمامی مراحل کدنویسی و طراحی ظاهر بازی را برای شما پیاده سازی می کند.

 

 

شما می توانید این آموزش مفید و کاربردی را تنها با قیمت ۴۹۰۰ تومان در قالب  یک DVD خریداری نمایید و پس از دریافت آموزش، هزینه را به مامور پست تحویل دهید.
حجم فایل :۷۲۶ مگابایت زبان آموزش : انگلیسی عنوان اصلی Publish your own Spring Ninja* game for iPhone and Android شرکت سازنده : ——————— رمز فایل : www.ostadsho.ir
راهنمای خرید پستی : برای خرید تکی محصول مورد نظر کافیست بر روی تصویر خرید پستی کلیک کنید و پس از انتقال به صفحه خرید، استان و شهرستان خود را انتخاب کرده و سپس روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید و اطلاعات تکمیلی را وارد نمایید. اگر قصد دارید چندین آموزش را از استادشو خریداری نمایید، کافی است پس هربار کلیک برروی گزینه خرید پستی در هر آموزش، صفحه خرید را بسته و به خرید آموزش های دیگر بپردازید، در پایان می توانید گزینه ثبت سفارش رو در صفحه خرید کلیک نمایید و چندین آموزش را خریداری کنید. در صورت داشتن سوال و بروز هرگونه مشکل مدیریت استادشو را در جریان بزارید.

در صورت نیاز می توانید با کلیک بر روی تصویر زیر حساب کاربری خود را به کاربر ویژه ارتقاء دهید.کاربران ویژه از تمامی امکانات سایت می توانند استفاده کنند. نکته : لطفا اگر در سایت عضو نیستید ، در مرحله اول اقدام به عضویت در سایت کنید و سپس حساب کاربری خودتون رو به کاربر ویژه ارتقاء دهید.

نوشته دانلود آموزش ساخت بازی نینجا برای Android و IOS اولین بار در مرجع آموزش های فارسی و انگلیسی برنامه نویسی و گرافیک پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
مرجع آموزش های فارسی و انگلیسی برنامه نویسی و گرافیک