آموزش انگولار : آشنایی با معماری مدل ها ، ویو ها و کنترلرها

آموزش انگولار : آشنایی با معماری مدل ها ، ویو ها و کنترلرها

جزئیات :

زمانی که با انگولار کار می کنید میتوانید فایل ها را به صورت مختلفی نسبت به جاوا اسکریپت سازماندهی می کنید یکی از راه های سازماندهی اطلاعات MVC Architecture (معماری ام وی سی) است

معماری ام وی سی که مخفف v control که به شما این امکان را می دهد از انگولار درک بیشتری داشته باشید و با طرز عملکرد های آن آشنا شوید

سه مفهوم مهم انگولار در MVC Architecture (معماری ام وی سی) :

  • Models

  • Views

  • Controllers

در حال حاضر ما با بررسی سه مثال در انگولار که اولی کلمه models است در برنامه های وب قدیمی ما میتوانیم از داده های برای ایجاد اسناد پویا استفاده کنیم که شما میتوانید برای بدست آوردن فایل هاتون از فایلهای جیسون یا از پایگاه SQL استفاده کنید.

بخش بعدی برنامه VIEWS که به منظور نشان دادن اطلاعات ذخیره شده ی شماست در این مدل شما میتوانید یک ویو ی انگولار ایجاد کنید که امکانات زیادی را در مورد الگو می دهد  .

شما میتوانید برای ایجاد یک کد HDML  از دو آکولاد استفاده کنید که شبیه به ساختن کتابخانه هایی در قالب های جاوا اکریپت به نظر میرسد .

در ادامه ما در مورد Controllers ها و نحوه ی استفاده از آن را به صورت تئوری و عملی کار کنیم همچنین با نحوه ی استفاده وین کردن ویو ها با مدل ها را در جاوااسکریپت به صورت مثال کد نویسی انجام خواهیم داد در این مثال با متغییر scop آشنا میشوید .

 برای بدست اطلاعات آوردن اطلاعات خود با نوشتن پنج خط کد ظاهر می کنیم 

نوشته آموزش انگولار : آشنایی با معماری مدل ها ، ویو ها و کنترلرها اولین بار در تک آموز پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
تک آموز