آموزش یونیتی : آماده سازی محیط برنامه

آموزش یونیتی : آماده سازی محیط برنامه

آنچه در این ویدیو خواهید دید:

در این فصل شروع به انجام یک پروژه می کنیم

جزئیات پروژه:

شوتر اول شخص -دارای تفنگ- شلیک – صدای تفنگ – صدای ریلود – دشمن – دشمن – موقع مرگ و شلیک دارای افکتی باشد

شروع به کار می کنیم و یونیتی رو باز میکنیم  و یک پروژه ی جدید ایجاد می کنیم قبل از شروع پروژه لازمه بدونید در این قسمت آموزشی به آماده سازی محیط برنامه خواهیم پرداخت خب من سه نوع افکت رو به این پروژه اضافه کنیم که از منوی assets و وارد کردن یک asset جدید این کار رو می کنیم یا می تونیم اونا رو داخل برنامه بکشیم بهتره قبل از اینکه فایل رو داخل برنامه بکشیم چند تا پوشه با نا م models  و sounds و script برای کدها مون ایجاد میکنیم این کار باعث میشه که منظم تر باشیم من فایل ها رو به ترتیب کاربردشون داخل پوشه ها درگ می کنم در ادامه تنظیم  موقعیت فریم و مکان شلیک و … رو انجام میدیم و شهر رو به بازی اضافه میکنیم که تشکیل شده از یه ساختمان و چند تا تانک و جزئیات دیگر که شما می تونید نور و غیره رو تنظیم کنید و در آخر افکت آتش رو اضافه میکنیم و تنظیمات مربوط به اون رو انجام میدیم.

برای جزئیات بیشتر به ادامه فیلم مراجعه کنید.

 

نوشته آموزش یونیتی : آماده سازی محیط برنامه اولین بار در تک آموز پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
تک آموز