دومین همایش ملی علوم مدیریت و برنامه ریزی، آموزش و استانداردسازی ایران

تاریخ شروع : پنج شنبه ۱۳ اسفند ۹۴     ۰۳ مارس ۲۰۱۶ میلادی     Thu 03 March 16
تاریخ پایان : پنج شنبه ۱۳ اسفند ۹۴     ۰۳ مارس ۲۰۱۶ میلادی     Thu 03 March 16
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران،
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)، نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : انجمن توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین
اطلاعات تماس : ۰۲۱۷۷۴۵۸۳۹۰ info@mtconf.ir
توضیحات بیشتر :

معرفی همایش

با استعانت از خداوند متعال، ” دومین همایش ملی علوم مدیریت و برنامه ریزی، آموزش و استانداردسازی ایران” با حمایت مؤثر ارگان ها، سازمان ها و مجامع علمی و دانشگاهی، توسط انجمن علمی توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین برگزار خواهد شد. باتوجه به اهمیت موضوع و همچنین نقش سازنده آن در جامعه ، دبیرخانه اجرایی همایش انتظار دارد این همایش با مشارکت متولیان این امر که در یک طیف گسترده و مرتبط با زنجیره طراحی ، برنامه ریزی، مدیریت و اجرا اعم از مسئولین، متخصصین ، مهندسین ، کارشناسان و صاحب نظران می باشد برگزار گردد. تا با ارایه جدیدترین مقالات و دستاوردهای علمی و تجربی روز دنیا توسط این اساتید، پژوهشگران و محققین در راستای ارتقای سطح علمی با هدف افزایش توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در این حوزه و در نهایت افزایش بهره وری و نهایتا توسعه علوم مدیریت و برنامه ریزی، آموزش و استانداردسازی موثر در جامعه گامی استوار برداریم.

از آنجایی که این حوزه ها طیف گسترده ای از رشته های علمی که اغلب رشته های علمی مستقل بحساب می آیند را شامل می شود و بصورت زنجیره وار به هم متصلند ، تاکنون همایش های متعددی پیرامون مسائل مختلف مدیریت و برنامه ریزی، آموزش برگزار شده است، تیم برگزارکننده با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارایۀ دستاوردهای پژوهشی و علمی اندیشمندان، پژوهشگران و دست‌اندرکاران حوزه های مختلف همایش فوق را حول محور استانداردسازی برگزار خواهد کرد.

رویکرد انجمن علمی توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در برگزاری این همایش، جلب مشارکت تمامی مراکز علمی و حرفه ایی ، تعامل با انجمن های ملی و بین المللی مرتبط و دعوت از صاحبنظران برجسته با هدف تعامل علمی از یک سو و افزایش خود باوری علمی در کشور ، تمرکز بر مسائل و چالشهای روز ، طراحی محتوای علمی و کاربردی برای مسئولین می باشد .

لذا از کلیۀ علاقه‌مندان و صاحب نظران دعوت می‌شود تا با ارسال یافته‌های اصیل علمی و پژوهشی خود در برگزاری هر چه بهتر این همایش مشارکت فعال داشته باشند.

امید است با همکاری و حمایت سایر ارگانهای اجرایی و علمی کشور بتوانیم فضایی مناسب جهت ارائه دستاوردهای محققان عزیز کشورمان در راستای توسعه و ترویج علم و فنون بنیادین بمنظور بسترسازی زمینه های پژوهشی در حوزه علوم مدیریت و برنامه ریزی، ارزش آفرینی، و خلق ثروت(اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی) و آموزش صحیح برای جامعه و مردم با تکیه بر استانداردایجاد نمود.

اهداف همایش

۱- بسترسازی زمینه های پژوهشی در حوزه کارآفرینی، ارزش آفرینی، و خلق ثروت(اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی) برای جامعه و مردم با تکیه بر استاندارد.

آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی،صنعتی و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام یافته در حوزه علوم مدیریت و برنامه ریزی ، آموزش و استانداردسازی.

۲- اهتمام ویژه اندیشمندان به ضرورت توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در جامعه و توسعه آموزش و پژوهش در فضای تمام الکترونیک بصورت استاندارد.

۳-راه اندازی دبیرخانه دائمی کنفرانس و دسترسی آسان علاقمندان و صرفه جویی در هزینه و وقت پژوهشگران.

۴=سیاست گذاری، ارائه راهبردهای آموزشی ، ارائه و بررسی روش های نوین تدریس و بررسی فعالیت های شاخص در جامعه.

۵-جلب توجه صاحبنظران و سیاستگزاران بخشهای مرتبط به اهمیت استفاده ازعلوم وفناوریهای نوین در بهینه سازی فعالیتها و توجه به مقوله توسعه و ترویج فرهنگ صحیح علوم و فنون بنیادین در جامعه.

۶- ترویج تحقیقات بنیادی وکاربردی در بخشهای مرتبط و شناسایی ایده های برتروتبدیل آنها به طرحهای سازنده.

۷-فراهم سازی بسترمناسب برای انتقال دانش وتجربیات کشورهای مختلف.

۸- ارائه راهبردها و راهکارهای تحقق فعالیتهای بنیادین در جامعه و شناخت ارزش‌ها و الگوهای مناسب.

۹-دستیابی به راهکارهای مناسب توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در جامعه .

۱۰-افزایش کارآیی و اثربخشی مراکز آموزش و پژوهش در جهت تحقق اهداف سازمانی و لزوم استفاده از استانداردهای موجود.

۱۱-ایجاد ارتباط و انگیزه سازی مدیران منابع انسانی و مسئولان آموزش و پژوهش در سازمانهای دولتی و بنگاههای اقتصادی.

۱۲-دستیابی به راهبردها و راهکارهای توسعه کارآفرینی و مدیریت منابع انسانی کارآفرین در امر آموزش و استاندارد سازی