دوره آموزش طراحی قفل نرم افزار با امکان فعال ازی تحت وب

با سلام

در خدمت شما هستیم با یکی دیگر از دوره های کاربردی و جذاب وب سایت دانشجویار

زبان سی شارپ دات نت یکی از  معروفترین , بهترین , پر کاربرد ترین و قدرتمند ترن زبانهای برنامه نویسی در جهان می باشد .
زیبایی نام سی شارپ و تلفیق آن با قدرت نامحدودی که در  زبان برنامه نویسی به شما می دهد بی شک این زبان را به پرطرفدارترین زبان برنامه نویسی در سطح دنیا مبدل ساخته است.

حال فرض میکنیم شما نرم افزاری نوشته اید و قصد دارید به صورت تجاری آن را بفروشید، که اگر بر روی آن قفل نگذارید از این می ترسید که برنامه را کپی کنند و به صورت غیرمجاز از برنامه استفاده کنند.
اگر میخواید برنامه را قفل گذاری کنید تا از کپی کردن برنامه جلوگیری کنید، ما برای این کار آموزش ساخت قفل نرم افزاری به زبان سی شارپ را تولید کرده ایم تا با خیال راحت به فروش محصول خود و درآمدزایی آن بپردازید

بعد از اینکه شما بر روی نرم افزار قفل گذاشتید باید سامانه قفل دهی هم طراحی کنید تا مشتری بعد از نصب بتواند برنامه را فعال کند.این سامانه به صورت نرم افزاری هست که اطلاعات سیستم مشتری را میگیرد و بر اساس آن کد فعالسازی تولید میکند

رووش قفلی گذاری که به شما آموزش میدیم بر اساس سریال هارد دیسک هست.که پس از گرفتن سریال هارد باید آن را به شماره شناسایی تبدیل کنید. سپس در ادامه آموزش ها اومدیم توضیح دادیم که پس از اینکه مشتری نصب کرد و شماره شناسایی دریافت کرد چطور باید برنامه را فعال کند.
برای این کار روش ساخت سامانه قفل دهی را آموزش دادیم تا پس از دریافت شماره شناسایی بتونید بر اساس اون کد فعالسازی تولید کنید تا به مشتری بدید تا نرم افزارش را فعال کنه.

نوشته دوره آموزش طراحی قفل نرم افزار با امکان فعال ازی تحت وب اولین بار در دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی