فصل اول: آموزش بازی سازی در اندروید با فریم ورک LibGDX

درود.امیدوارم هرجا هستید شاد و مسیر حرکتتون رو به جلو باشه. با ایمان ، عشق به کار و تلاش میتونید میتونید به غیر ممکن ترین چیزها! دست پیدا کنید ;)

با اولین پست آموزشی سایت در سال ۹۵ در خدمتتون هستیم. طبق قرار قبلی و قولی که بهتون دادیم ، پکیج آموزش بازی سازی در اندروید رو به صورت کامل آماده و اینجا برای انتشار قرار دادیم.

این مجموعه شامل چهار فصل (سطح مقدماتی ، سطح پیشرفته ، ساخت بازی پرنده ، ساخت بازی قارچ خور) هستش که فصل اول رو امروز از همین پست میتونید به صورت رایگان دریافت بفرمایید. سایر فصل ها هم توسط استاد یوسفی راد (که زحمت این مجموعه رو کشیدن) تهیه شده و هر هفته یک فصل منتشر خواهد شد.

در این مجموعه آموزشی مبحث فریمورک LibGDX بصورت پروژه محور مورد بررسی قرار میگیره. فریمورک LibGDX بر پایه زبان JAVA و کتابخانه قدرتمند OpenGL طراحی شده و به برنامه نویس امکان ترسیم های پیشرفته و مدیریت جریان های چند رسانه ای در برنامه رو میده.

در فصل اول این مجموعه به معرفی مقدمات بازی سازی پرداخته شده. مباحثی که مطرح شده بطور کلی از این قرار هستش:

معرفی فریمورک LibGDX و قابلیت های آن

نصب و راه اندازی فریمورک LibGDX و ایجاد پروژه

بررسی ساختار پروژه در LibGDX و متدهای اولیه

بررسی مختصر کتابخانه OpenGL (برای آشنایی با نحوه کدنویسی گرافیکی)

پیاده سازی برنامه های ساده برای آشنایی با اشیاء و توابع اولیه

برنامه نمایش متن در خروجی

برنامه نمایش تصویر در خروجی

نحوه ساختن انیمیشن از روی تصاویر ثابت

نحوه مدیریت دوربین در LibGDX (دوربینی که نقشه بازی رو پیمایش میکنه!)

به همراه فایل ها و برنامه های استفاده شده در طول آموزش و پروژه ساخته شده

 

لینک دانلود:

دانلود فصل اول بازی سازی اندروید با فریم فرک LibGDX

زمان: ۱۱۰ دقیقه

حجم فایل زیپ: ۳۴۶ مگابایت

 

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزشگاه تخصصی برنامه نویسی | آموزش تخصصی برنامه نویسی