لینک مضر را آسوده جستجو کنیم – Broken Link Checker

وب سایت را از لینک مضر پاکسازی کنیم!!!

عرض سلام خدمت کاربران عزیز لرن فایلز! امروز با یک افزونه قرار است که تمامی لینک های مضر وب سایت خود را نابود کنیم. حال سوال پیش می آید چرا باید وب سایت خودمان را از لینک مضر پاکسازی کنیم؟ اشنا شدیم که لینک ها بخش اصلی یک وب سایت و میزان سئو آن در نتایج گوگل میباشد و لینک های مضر و بی مصرف باعث میشود که رتبه وب سایت شما کاهش یابد و هرروز پیشرفت شما با کاهش رتبه همراه باشد و موجب پسرفت وب سایت شما بشود.
افزونه Broken Link Checker افزونه ایی قدرتمند در زمینه پاکسازی لینک های مضر وب سایت شما است که با نصب این افزونه از طریق بخش افزونه های وردپرس میتوانید تمامی لینک های مضر وب سایت را نابود و پاکسازی کنید و از پیشرفت وب سایت خود و افزایش رتبه خود در نزد سایت بزرگ گوگل و موتور های جستجوگر دیگر لذت ببرید . همیشه در سئو یک وب سایت که ممکن است وب سایت خودتان یا دوستان باشد لینک ها را حتما در اولیت قرار بدهید و آنها را بررسی کنید که به صفحه های ۴۰۴ یا مضر منتهی نشوند و کاربر را سردرگم نکنند و باعث نا رضایتی و ناراحتی بازدید کننده نشود.

 صفحه افزونه لینک مضر

 دانلود افزونه از سرور سایت لرن فایلز

 رمز عبور فایل دانلودی افزونه: www.learnfiles.com

امیدوارم از این مقاله نیز نهایت لذت را برده باشید و امروز دانستیم که با کمی خلاقیت و توجه به وب سایتمان و خواندن مقاله های سئو و رعایت قوانین گوگل میتوانیم وب سایت خود را بدون پرداخت هزینه های زیاد و میلیونی سئو بکنیم – در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در رابطه با مقاله میتوانید در نظرات همین پست مشکل خود را اعلام کنید تا در کمترین زمان پاسخ خود را دریافت کنید.

موفق باشید

نوشته لینک مضر را آسوده جستجو کنیم – Broken Link Checker اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses