معرفی لانچر های برتر اندروید-قسمت آخر

معرفی لانچر های برتر اندروید-قسمت آخر :

در بخش های قبل چند تا از بهترین لانچر های اندروید را معرفی کردیم و درباره هر کدام توضیحاتی ارائه شد. اکنون به آخرین قسمت از این مقاله رسیدیم و با معرفی چند لانچر دیگر این موضوع خاتمه می یابد.

۱٫CM Launcher Small & Secure :

یک لانچر فوق العاده ، معروف و سبک از خانواده لانچر ای اندروید! استفاده از این لانچر می تواند در سرعت پردازش دستگاه موبایل تان کمک بزرگی باشد. این لانچر ، به عنوان رابط کاربری بسیار عالی است. این لانچر نسبت به سرعت بالایی که دارد حجم بسیار کمی از فضای حافظه را اشغال می کند ؛ حجم این لانچر تنها ۶ مگابایت است. یکی از قابلیت های خوب این لانچر این است که پس از نصب آن خواهید دید که برنامه ها و بازی های نصب شده به طور خودکار سازماندهی می شوند!

۲٫ Themer :

themer یا همان تم ساز یک لانچر فوق العاده است با مجموعه عظیمی از تم های مختلف. تم های موجود در این لانچر همانند لانچر Buzz که در قسمت های قبل درباره آن صحبت شد ، دارای قالب های از پیش تعیین شده هستند. در حال حاضر ممکن است پس از نصب این لانچر مشکلات ناچیزی در اجرای آن مشاهده کنید اما اگر آخرین نسخه این لانچر را از فروشگاه گوگل دانلود کنید بدون مشکل با آن کار خواهید کرد.

۳٫Mi Launcher :

این لانچر محصولی از رام های اختصاصی یک شرکت چینی است ؛ این شرکت رام های خود را با نام Miui عرضه می کند. این لانچر اپلیکیشن های نصب شده بر روی گوشی شما را به هوم اسکرین منتقل می کند البته در چند صفحه مجزا. این شرکت با ساخت این لانچر خواسته تا ترکیبی از اندروید و Ios را به وجود بیاورد و در واقع فاقد App Drawer است.

۴٫Dodol Launcher :

این لانچر همانند بعضی لانچر های قبل ، دارای تم های فراوان و ویژه ای است. این لانچر قابلیت سفارشی سازی هم دارد و حتی به شما اجازه می دهد جنبه های متفاوتی از رابط کاربری خود را سفارشی کنید.

“پیروز باشید”

نوشته معرفی لانچر های برتر اندروید-قسمت آخر اولین بار در آموزش برنامه نویسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی