درباره سیستم عامل Android Wear چه میدانید؟

درباره سیستم عامل Android Wear چه میدانید؟

ابداع این سیستم عامل به زمان تولیدات اولین ساعت های هوشمند باز می گردد ؛ در سال ۲۰۱۴ گوگل در مراسمی این سیستم عامل را معرفی کرد. سیستم عامل فوق ، مخصوص گجت های پوشیدنی است. ( گجت به معنای ابزارک های مکانیکی و یا الکترونیکی کوچکی که به تازگی اختراع شده باشند؛ است که هر کدام برای کاربرد های مختلفی طراحی شده اند و به سهولت بسیاری از کار ها کمک می کنند ) گوگل از این سیستم عامل در ساعت هوشمند خودش استفاده کرده بود در واقع برای اولین بار بود که سیستم عامل Android Wear استفاده می شد. گوگل چند نمونه از ساعت های هوشمند خودش را با کمک این سیستم عامل طراحی نمود. با معرفی این سیستم عامل ، راهی برای توسعه ساعت های هوشمند توسط شرکت های مختلف باز شد. به گونه ای که بعد ها شرکت های سامسونگ ، موتورولا ، HTC و LG نیز اقدام به طراحی ساعت های هوشمند کردند. این سیستم عامل برای این که بر روی ساعت هوشمند قابل نصب و تجرا باشد و بتوان از امکانات آن به طور کامل استفاده نمود نیاز به یک گوشی اندروید ۴٫۳ به بالا دارید. ( البته این سیستم عامل برای اتصال ساعت های هوشمند به آیفون نیز قابل استفاده است. )

امکانات سیستم عامل Android Wear:

این سیستم عامل امکاناتی بسیار جذاب را برای کاربرانش فراهم کرده است. با استفاده از این سیستم عامل می توانید تناسب اندام داشته باشید ، به موقع به قرار های کاری و غیر کاری مهم تان رسیدگی کنید.

در حال حاضر نرم افزار هایی برای این سیستم عامل در دسترس است مانند هواشناسی ، ماشین حساب ، لانچر ، تقویم ، مرورگر و … . همچنین بازی های متنوع زیادی هم در Play Store  وجود دارد و در آینده ی نردیک به شمار این برنامه ها و بازی ها اضافه خواهد شد.

“پیروز باشید”

نوشته درباره سیستم عامل Android Wear چه میدانید؟ اولین بار در آموزش برنامه نویسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی