بهترین ویراستارهای کد کراس پلتفرم (قسمت اول)

بهترین ویراستارهای کد کراس پلتفرم (قسمت اول)

هنگامی که شروع به برنامه نویسی می کنید و زمان زیادی را صرف این کار می کنید اما متوجه می شوید که ویرایشگرتان سرعت لازم را برای شما ندارد. باید به دنبال یک ویرایشگر مناسب برای خودتان باشید. ممکن است در ابتدا ویرایشگر کد بسیار زیبا و مناسب به نظر برسد اما به مرور متوجه می شوید که کار کردن با آن بسیار دشوار است. برنامه های کاربردی زیر برای نوشتن، بررسی و تجدید نظر کد به روشی ساده تر و لذت بخش تر هستند. همچنین با ابزار و گزینه های قوی و کارآمد، با انواع ویژگی های کاربردی ارائه شده اند. با ما همراه باشید در بهترین ویراستارهای کد کراس پلتفرم (قسمت اول) که تمام برنامه ها کراس پلتفرم هستند به طوری که شما می توانید آن ها را در مک ، ویندوز یا لینوکس امتحان کنید.

۱٫ Sublime Text

این ویرایش گر ارزشمند، قدرتمند و قابل تنظیم است. کد های طولانی و تمام باکس ها را چک می کند. تمام این چیزها این ویرایش گر را تبدیل به یکی از بهترین ویرایش گر ها برای برنامه نویسی می کند. بسیاری از برنامه نویسان این برنامه را به خوبی شناخته اند و به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین ها مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از جالبترین ویژگی های “ویرایش چند قسمت علامت گذاشته شده ” است. که توانایی ویرایش کد ها را در مکان های مختلف به برنامه نویس فقط با یک بار ویرایش می دهد. همچنین این فرایند باعث افزایش سرعت نیز می شود. همچنین شما می توانید تمام کاراکتر ها را در یک ستون پیدا و انتخاب کنید و می توانید رشته ای را از طریق عبارات منظم جایگزین کنید.

۲٫ Atom

این برنامه توسط گیت هاب (GitHub) طراحی و توسعه یافته است. اتم یک ویرایشگر متن باز می باشد که قابل هک از هسته است. اگر هنوز یکی از ویژگی های آن را دوست ندارید؟ پس بر روی آن کار کنید. این برنامه با HTML و جاوا اسکریپت نوشته شده است و شما می توانید UI آن را با CSS به راحتی دستکاری کنید. از آنجا که برنامه عمیقا با GitHub یکپارچه است. شما می توانید هزاران پکیج به برنامه ی اتم از درون خود ویرایشگر اضافه کنید. اگر می خواهید یک ویرایش گر عالی داشته باشید. همچنین فضای کاری مناسب با ابزارهای فراوان برای شما وجود دارد.

۳٫ Light Table

Light Table یکی از پروژه های فن آوری بسیار خوب کیک استارتر بود که همیشه در صدر قرار داشت. این برنامه به داشتن برخی از ویژگی های مدرن که آن هم منحصر به فرد برای این برنامه است معروف شده است. در این برنامه یکی از موارد مورد علاقه ی من توانایی باز کردن یک تب مرورگر در داخل نرم افزار بعد از کد است. این کار امکان این را می دهد که تغییرات خود را در همان لحظه ببینید. این یکی از چندین ویژگی هایی است که مانند آن در این برنامه ساخته شده است.

با تشکر از همراهی شما.

نوشته بهترین ویراستارهای کد کراس پلتفرم (قسمت اول) اولین بار در آموزش برنامه نویسی | آکادمی برنامه نویسی لرن فایلز پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی | آکادمی برنامه نویسی لرن فایلز